"زیر و رو" را در گالری اکنون ببینید

نمایشگاه انفرادی آثار حجمی حامد قجرپور با عنوان "زیر و رو" در گالری اکنون برگزار شده است.

حامد قجرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع این نمایشگاه فرم است و آثار ارائه شده در آن به‌صورت فیگوراتیو یا به نوعی معماری خلق شده‌اند، اما موضوع اصلی، انسان و مرگ است که تجربه زیستی خود من بوده است زیرا زمانی که به دلیل شغلی که داشتم در حوزه آمار کار می‌کردم باید به شهرها و روستاهای کوچک می‌کردم و به همین دلیل با عشایر و بافت روستا و مواد و مصالح آن مناطق آشنا شده بودم.

"زیر و رو" را در گالری اکنون ببینید

وی با اشاره به دلیل برگزاری نمایشگاه اضافه کرد: دغدغه من و موضوعی که روی آن کار می‌کنم مرگ است و حتی مواد و ابزاری که انتخاب کرده‌ام پایدار نیست، مثلاً مواد مورد استفاده‌ی من چوب و پشم است که در بعضی بخش‌ها نیز از آهن به‌عنوان ساختار آثار استفاده کرده‌ام که خیلی مشخص نیست.

"زیر و رو" را در گالری اکنون ببینید

این هنرمند گفت: دلیل انتخاب عنوان "زیر و رو" به دلیل هنر بافتن و استفاده از موادی است که در ساخت این آثار بکار برده‌ام، اما دلیل دیگر انتخاب این عنوان، تحولی است که در انسان رخ می‌دهد.

"زیر و رو" را در گالری اکنون ببینید

قجرپور با اشاره به تکنیک خلق آثار ارائه شده در نمایشگاه زیر و رو، گفت: حدود ۱۵ اثر در این نمایشگاه درمعرض بازدید قرار داده شده است که همگی تقریباً در مدت ۶ ماه بااستفاده از تکنیک بافت با قلاب کار شده‌اند.

"زیر و رو" را در گالری اکنون ببینید

به گزارش ایمنا، حامد قجر پور نوبندگانی، متولد سال ۱۳۶۵ در شهرستان فسا است که در مقطع کارشناسی در رشته نقاشی از مؤسسه آموزش عالی ارم شیراز دانش‌آموخته شده است. قجرپور نمایشگاه دیگری با این عنوان در گالری موتورخانه شیراز نیز برگزار کرد.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه "زیر و رو " می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به گالری اکنون، واقع در اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه افشین (۱۴)، بن بست حریر، پلاک ۹ مراجعه کنند.

کد خبر 546162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.