ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber معرفی شد

ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber با قابلیت کنترل دمای بدن و با قیمت ۲۷ دلار در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گجت‌های پوشیدنی Noise اخیراً ساعت هوشمندی به نام ColorFit Caliber را با قیمت مقرون به صرفه ۲۷ دلار وارد بازار هند کرده است. ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber دارای نمایشگر نسبتاً بزرگ ۱.۶۹ اینچی با پنل LCD از ۱۵۰ واچ فیس متفاوت پشتیبانی می‌کند، بیش از ۶۰ حالت ورزشی دارد و قابلیت‌های ردیابی سلامتی متفاوتی نیز در آن گنجانده شده است.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber قادر است ضربان قلب شما را به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته اندازه بگیرد و سطح اکسیژن خون را همواره زیر نظر داشته باشد. امکان پایش اطلاعات خواب و استرس نیز جز دیگر ویژگی‌های این گجت پوشیدنی در نظر گرفته می‌شود. موضوع جالب توجه در مورد محصول ذکر شده این است که می‌تواند دمای بدن کاربران را اندازه‌گیری کند.

بدنه ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber از جنس پلی کربنات است و بسیار مقاوم است، این بدنه موفق شده است گواهی ضد آب IP68 را دریافت کند. انرژی مورد نیاز این گجت پوشیدنی از طریق یک باتری بزرگ تأمین می‌شود که با هر بار شارژ کردن تا ۱۵ روز شارژدهی دارد.

قیمت اصلی ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber 54 دلار است، اما کاربران می‌توانند آن را با تخفیف مناسب از طریق Flipkart با قیمت ۲۷ دلار تهیه کنند. این محصول از ششم ژانویه ۲۰۲۲ میلادی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 546150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.