ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز _دوشنبه ۱۳ دی ماه_ در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ بیست و یکم به مصاف تراکتور می‌رود. قرمزها هفته گذشته برابر سپاهان توانستند سه امتیاز حساسی را کسب کنند. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند بعد از کسب سه امتیاز در هفته گذشته روند بردهای خود را ادامه دهند. البته دیدارهای پرسپولیس و تراکتور همیشه حساسیت‌های خود را داشته و باید دید شاگردان یحیی در ورزشگاه آزادی چه عملکردی خواهند داشت.

اما در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان در این دیدار حساس را بررسی کنیم:

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است رادوشویچ، گلر کروات پرسپولیس پس از دریافت مطالباتش، از ایران خارج شد و در لیست این تیم حضور ندارد.

خط دفاعی با حضور سید جلال

مهدی شیری، علی شجاعی، سید جلال حسینی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. حسینی و نعمتی در خط دفاع می‌توانند زوج مناسبی برای پرسپولیس در پست تدافعی و در غیاب فرجی باشند. این در حالی است که شجاعی به دلیل عملکرد خوب خود در هفته‌های اخیر در ترکیب سرخ پوشان فیکس شده است. به نظر می‌رسد ترکیب دفاع فعلی جز ترکیب‌های مورد پسند کادر فنی باشد و آنها بازیکنان فوق را بیشتر در خط دفاعی فیکس کنند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کما کامیابی نیا، مهدی ترابی و سیامک نعمتی هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار اسدی را در اختیار خواهد داشت و وی می‌تواند در نیمه دوم وارد زمین شود. نکته قابل ذکر حضور کامیابی نیا در ترکیب و جلو آمدن نعمتی در چینش بازیکنان خواهد بود. کامیابی نیا بعد از گلزنی برابر سپاهان حالا خود را به کادر فنی اثبات کرده تا بیشتر در زمین مسابقه به تیم کمک کند.

مهاجمان

عیسی آل‌کثیر و وحید امیری مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس، آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی مهدی عبدی را وارد زمین کرده و از این بازیکن فرصت طلب در خط حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز

حامد لک، مهدی شیری، علی نعمتی، سید جلال حسینی، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر.

کد خبر 546141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.