وضعیت عمرانی مازندران قابل قبول نیست

استاندار مازندران گفت: وضعیت عمرانی استان مازندران قابل قبول نیست.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود حسینی‌پور در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران در ساری اظهار کرد: ای کاش مسئولان در روز تودیع، بخش‌ها و کارهای انجام نداده را به مردم بازگو کنند و اگر این مسئله در مدیران نهادینه شود، هر روز خود را محاسبه می‌کنند.

وی معاونت امور عمرانی را یکی از معاونت‌های کلیدی استانداری مازندران دانست و افزود: عملکرد حوزه عمرانی از ابتدای انقلاب تا کنون در استان مازندران در مقابل چشمان همه است و مشکلات در این حوزه مشخص است.

استاندار مازندران با بیان اینکه صنعت گردشگری مازندران با توجه به مواهب الهی موجود، توانایی رشد و توسعه بسیار بالایی دارد که تاکنون مغفول مانده است، اظهار کرد: برای اینکه این استان پایتخت گردشگری ایران شود و از هر جای دنیا گردشگر جذب کند، نیازمند تحول و تلاش شبانه‌روزی در همه حوزه هاست.

وی افزود: علی‌رغم تلاش‌های انجام شده طی سالیان گذشته در حوزه پسماند، متأسفانه در این حوزه به شدت مشکل داریم.

استاندار مازندران تاکید کرد: معضل ترافیک و پسماند در مازندران باید با روش‌های علمی مرتفع شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه برای تحول اساسی در حوزه معاونت عمرانی استانداری باید به سمت مدیریت هوشمند برویم، گفت: با ظرفیت بالقوه ای که در استان مازندران وجود دارد و با به‌کارگیری این ظرفیت‌ها با علم روز و تکنولوژی، مشکلات اشتغال در استان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت انقلابی و جهادی باید برای مردم قابل لمس باشد، گفت: مردم باید تحول عمرانی را در عمل و به طور شفاف در زندگی خود لمس و ادراک کنند.

استاندار مازندران گفت: نباید به خدماتی که وظیفه ماست، اکتفا کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات مردم استان ترافیک و عدم سهولت تردد در مازندران است و علم روز باید به کمک حل این موضوع بیاید. مدیران متولی حوزه عمرانی در استان بدانند وضعیت استان در بخش عمرانی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یکی از موانع پیش روی توسعه استان عدم یکپارچگی دستگاه‌های اجرایی در مازندران است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی که احساس می‌کنند باید خارج از مدار استانداری مأموریت کاری حوزه خود را دنبال کنند بدانند که در استان جایی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی حوزه عمرانی باید بدانند که فرمانده اصلی این حوزه معاونت عمرانی استانداری است.

استاندار مازندران تاکید کرد: در حوزه‌های مختلف عمرانی در دستگاه‌های اجرایی نیازمند طرح‌های عمرانی، نگاه و عمل مشترک و هماهنگ هستیم که تحت مدیریت معاونت عمرانی استانداری باید به خط شوند.

کد خبر 546053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.