محورهای غربی استان اصفهان در راس تصادفات جرحی و فوتی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در آمار ۹ ماهه تصادفات استان اصفهان، محور غرب ۳۲ درصد، محور شمال ۲۶ درصد، محور شرق ۲۴ درصد و محور جنوب هم ۱۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی را به خود اختصاص داده‌اند که محور غرب بیشترین آمار تصادفات و محور جنوب هم کمترین آمار تصادفات را دارند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار تصادفات محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از آمار تصادفات محورها، با آمار ۳۲ درصدی تصادفات محور غرب در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ مواجه هستیم.

وی افزود: در آمار ۹ ماهه تصادفات استان اصفهان، محور غرب ۳۲ درصد، محور شمال ۲۶ درصد، محور شرق ۲۴ درصد و محور جنوب هم ۱۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی را به خود اختصاص داده‌اند که محور غرب بیشترین آمار و محور جنوب کمترین آمار تصادفات را دارند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: از نظر تعداد تصادفات فوتی، محور شمال با ۵۳ فقره فوتی بیشترین آمار تلفات و محور شرق با ۳۰ فقره فوتی کمترین آمار تلفات تصادفات محورهای استان اصفهان را به خود اختصاص داده و مهم‌ترین علت بروز تصادفات در استان اصفهان، نداشتن توجه به جلو و حواس پرتی رانندگان است که ۴۸ درصد تصادفات را شامل می‌شود.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان رانندگی نکرده و در فصل زمستان با تجهیزات کامل رانندگی در جاده‌ها تردد کنند، همچنین از عواملی که منجر به پرت شدن حواس و تمرکز راننده حین رانندگی می‌شود دوری کنند تا زمستان پیش رو منجر به حوادث ناگوار نشود.

کد خبر 546036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.