تملک پهنه‌های بزرگ شهر در بودجه ۱۴۰۱ دیده نشده است

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تدوین بودجه ۱۴۰۱ به رغم تأکیدات شورا، متأسفانه ردیفی برای تملک پهنه‌های بزرگ در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین صادقیان امروز _ یکشنبه ۱۲ دیماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه برخی پهنه‌های شهر از جمله محله فردوان اوقافی هستند، اظهار کرد: با توجه به نداشتن مالکیت، باید تخفیف ویژه‌ای در حق تفکیک برای اهالی این محلات در نظر گرفته شود چراکه اکثر اهالی کم درآمد و از اقشار ضعیف جامعه هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات شهرداری در موضوع آلودگی هوا، حفظ کیفیت فضای سبز است، گفت: انتظار می‌رود شهرداری با برنامه‌ریزی منسجم، نسبت به تملک پهنه‌های بزرگ با کاربری فضای سبز اقدام کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در تدوین بودجه ۱۴۰۱ به رغم تأکیدات شورا، متأسفانه ردیفی برای تملک پهنه‌های بزرگ در نظر گرفته نشده است، گفت: از جمله این مناطق، پهنه ظهر آبادی در منطقه ۱۱ است که در سال‌های گذشته ردیفی برای آن در نظر گرفته شده بود، اما مدیریت وقت در این زمینه اقدام مناسبی انجام نداد که سبب نارضایتی مردم منطقه نیز شد.

وی افزود: مدیریت جدید منطقه نسبت به آزادسازی این محدوده اهتمام دارد، اما به رغم اینکه ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه در نظر گرفته شده، شورای معاونان شهرداری آن را رد کرده و لازم است در این زمینه تلاش شود تا ردیف لازم در بودجه ۱۴۰۱ دیده شود و شاهد آزادسازی این پهنه در غرب اصفهان باشیم.
 

کد خبر 546017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.