جنبه‌های زندگی حضرت زهرا (س) برای زنان عصر حاضر تبیین شود

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است همه جنبه‌های زندگی حضرت زهرا (س) تبیین شود تا زنان عصر حاضر با نقشی اصلاحی در راستای رسیدن به تمدن اسلامی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه ۱۲ دی‌ماه_ در نطق میان دستور بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا (س) تنها و بی‌یاور از ارزش‌های اصیل اسلامی دفاع کرد و در صحنه‌های مختلف پشتیبان امام زمان خود بود و باید تمام جنبه‌های زندگی ایشان تبیین شود تا زنان عصر حاضر با نقشی اصلاحی در راستای رسیدن به تمدن اسلامی گام بردارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «نگاه انقلاب به زن و مرد نگاه انسان است و میان آنها هیچ تفاوتی نیست.» زنان مسلمان ایران نشان دادند که الگوی زن نه شرقی و نه غربی هستند و تاریخ جدیدی را پیش روی زنان جهان گشودند؛ آن‌ها ثابت کردند که می‌توان عفیف بود و در عرصه سیاسی و اجتماعی سنگر سازی کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز بزرگداشت مقام زن در هفته اول بهمن‌ماه، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مدیریت شهر عنایت ویژه‌ای به این روز داشته باشد و رویدادهای جدید در خور بانوان اجرا شود.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: سیره این شهید والامقام الگویی بی نظیر برای مدیرانی است که در راه اعتلای ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 546007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.