شهردار بروجرد: شهرداری را با ۹۸ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم

شهردار بروجرد گفت: شهرداری را با ۹۸ میلیارد تومان بدهی و دو میلیون موجودی تحویل گرفته و امروز نیز شهروندان انتظار مرمت، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری و زیرسازی خیابان‌ها را در نقاط مختلف شهر دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی عیدی بیرانوند در جلسه بررسی مشکلات باغ رضوان بروجرد با بیان اینکه مطالبه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر توجه به باغ رضوان بوده است، اظهار کرد: شهرداری را با ۹۸ میلیارد بدهی و دو میلیون موجودی تحویل گرفتیم و امروز نیز شهروندان انتظار مرمت، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری و زیرسازی خیابان‌ها را در نقاط مختلف شهر دارند.

وی در خصوص مشکلات باغ رضوان افزود: در این زمینه مشکل خاصی نداریم و مشکل تنها منابع مالی اندک است و راه حل آن این است که دوستان و معارضین باید به شهرداری کمک کنند. همچنین خواهش ما از شرکت برق این است که به اختلاف ما و کشاورزان خاتمه دهد.

شهردار بروجرد تصریح کرد: توسعه مصلی و آرامستان، راه‌اندازی غسالخانه و تأمین نیروی خدماتی، تأمین و استقرار نگهبان شیفت روز و شب، بهسازی معابر و کف‌پوش کردن پیاده‌روها و کاهش و تخفیف در هزینه‌ها از مطالبه‌های شهروندان است که در صدد تحقق آنها خواهیم بود.

کد خبر 545909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.