عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ دی‌ماه

در این بسته خبری از طرح نگهداشت شهر بجنورد تا اجرای ۲۰ طرح بازآفرینی در اردبیل و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های بیرجند

نیروهای خدوم خدمات شهری و اجرایی شهرداری بیرجند، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و اولویت بندی‌ها، به طور مداوم و منظم اقدام به لایروبی کانال‌های سطح شهر کردند تا هیچ گونه مشکلی از نظر آب گرفتگی در معابر سطح شهر برای شهروندان پیش نیاید.

تصویب طرح جامع سامانه ترافیک خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: طرح جامع سامانه ترافیک شهر خمین توسط مشاوران زبده انجام و به تصویب شورای ترافیک شهرستان و استان رسید.

مزین شدن ساری به تصاویر و المان‌های سردار سلیمانی

مجموعه مدیریت شهرداری ساری در آستانه برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، آماده‌سازی فضای شهری را با استفاده از تصاویر و المان‌های سردار دل‌ها در دستور کار قرار داد.

سازمان حمل و نقل قزوین، در صدر پاسخگویی به شهروندان

به دنبال تأکید شهردار بر سرعت دادن به پیگیری خواسته‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، در بازه زمانی یک هفته اخیر، با کسب امتیاز ۱۰۰ درصدی توانست رضایت شهروندان را کسب کند.

اجرای ۲۰ طرح بازآفرینی در استان اردبیل

شهرام باباخانی، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۰ طرح بازآفرینی در محلات مختلف شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، پارس‌آباد و خلخال اجرا می‌شود.

جدول گذاری کوچه‌های قدیمی و سیل گیر دهدشت

سیدعلی موسوی نسب، سرپرست شهرداری دهدشت با اشاره به سیل گیر بودن برخی از مناطق شهری دهدشت گفت: طرح اجرای جدول در نقاط سیل گیر و قدیمی در حال اجرا است.

استمرار طرح نگهداشت شهر بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: کلیه عوامل دخیل در ایجاد آلودگی بصری و آشفتگی‌های سیمای شهری نیازمند اصلاح و تأسیسات شهری نیازمند نگهداشت است تا با حفظ سرمایه بیت‌المال، هزینه‌های شهرداری در شهر مدیریت و شاهد بهبود کیفیت زندگی شهری باشیم.

بهسازی، حفظ و نگهداشت پارک تندرستی فردیس

رفع خاموشی و تعمیر روشنایی پارک، لایروبی دریاچه پارک، هرس درختان، رنگ آمیزی نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها، تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی، واکاری گل‌های فصلی و جمع آوری ضایعات و تنظیف پارک از جمله اقدامات در راستای بهسازی این پارک بوده که از سوی مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس در حال پیگیری و انجام است.

دفع آب‌های سطحی خرمشهر در پی بارش شدید باران

دیروز و از لحظات اولیه بارش شدید باران، عوامل اجرایی شهرداری خرمشهر با تشکیل چندین اکیپ در نقاط مختلف سطح شهر روند ایمن سازی معابر و دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی را با هدف تسهیل در تردد شهروندان با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات آغاز کردند.

کد خبر 545849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.