مدیران استان اقامه نماز را جزو اولویت خود قرار دهند

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه نماز ستون دین و ارزشمندترین وظیفه انسان است، گفت: انتظار می‌رود مدیران استان اصفهان موضوع نماز را جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دهند زیرا طبق قانون مسئولیت اقامه نماز در هر دستگاه بر عهده عالی‌ترین مسئول آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام ابراهیم رنجبر امروز _شنبه ۱۱ دی‌ماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: نماز ستون دین است و به عنوان ارزشمندترین وظیفه انسان در آیات و روایت به آن سفارش فراوان شده است، بر همین اساس لازم است توجه ویژه‌ای به آن شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان افزود: انتظار می‌رود مدیران استان اصفهان موضوع نماز را جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دهند، زیرا طبق قانون مسئولیت اقامه نماز در هر دستگاه بر عهده عالی‌ترین مسئول آن است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های استان اصفهان باید به سه اصل نماز اول وقت، نماز جماعت و حضور در مساجد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که موضوع پخش اذان در محیط‌های اداری، عدم تشکیل جلسات اداری در زمان نماز و تشویق پرسنل به شرکت در نماز جماعت مورد توجه مدیران قرار گیرد.

کد خبر 545839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.