تهدید به مرگ نگهبانان برج‌های لاکچری

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع دو فقره سرقت مشابه در محله‌های "زعفرانیه" و "تجریش" به دست آمد، سارقان با استفاده از سلاح گرم پس از تهدید نگهبان ساختمان، اطلاعات اهالی ساختمان را کسب و سرقت‌ها را انجام داده‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، سردار علیرضا لطفی اظهار کرد: با وقوع دو فقره سرقت مشابه در محله‌های زعفرانیه و تجریش به دست آمد، سارقان با استفاده از سلاح گرم پس از تهدید نگهبان ساختمان، اطلاعات اهالی ساختمان را کسب و سرقت‌ها را انجام داده‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در هر دو پرونده متهمان پس از سرقت اموال با ارزش از قبیل طلا و جواهرات، ساعت و ارزهای خارجی، دست و پای مال باختگان را بسته و به همراه دوربین مداربسته ساختمان از محل گریخته بودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه اعضای این باند پنج نفره در تحقیقات پلیسی به دست آمد، ادامه داد: در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان به دست آوردند سه تن از اعضای این باند برای انجام سرقتی به جنوب کشور مسافرت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی در دو عملیات منسجم و هماهنگ اعضای این باند در جنوب کشور و تهران دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۴۰ قلم از اموال سرقتی کشف شد.

سردار لطفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را در این دو فقره سرقت ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، در پایان خاطر نشان کرد: هر پنج متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 545818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.