رایگان شدن پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا(ع) در مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: از این پس پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) برای پیاده کردن مسافر به مدت پنج دقیقه ابتدایی رایگان خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی کمالی در این خصوص، اظهار کرد: با آغاز پروژه ساماندهی پیش خوان پایانه مسافربری امام رضا (ع) برای مراجعه کنندگان مشکلاتی ایجاد شد از جمله این که ورودی اصلی پایانه مسدود و زائران و مجاوران باید از طریق پارکینگ وارد پایانه مسافربری می‌شدند.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که گلایه زائران و مجاوران را در پی داشت این بود که در زمان مراجعه به پایانه مسافربری امام رضا (ع) خودرو سواری و یا تاکسی که با آن به پایانه مسافربری آمده بودند برای ورود و پیاده کردن مسافر باید هزینه پارکینگ پرداخت می‌کردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه این موضوع باعث می‌شد تا رانندگان هزینه پارکینگ را به کرایه اضافه کرده و از زائران و مجاوران دریافت کنند، تصریح کرد: همین امر نارضایتی مراجعان به پایانه مسافربری را در پی داشته است.

وی افزود: لذا برای رفع مشکل با پیگیری و هماهنگی‌هایی که با شرکت «تات» که مدیریت پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) را در اختیار دارد انجام دادیم مقرر شد تا ورود به پارکینگ جهت پیاده کردن مسافران خودروهای سواری و تاکسی به مدت پنج دقیقه رایگان محاسبه شود، بر همین اساس از امروز شنبه ۱۱ دیماه از خودروهایی که برای پیاده کردن مسافر به پارکینگ وارد شوند هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

کمالی ادامه داد: بنا بر دستور شهردار مشهد از این پس به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد تا با تلاش همکاران زحمتکش و متخصصان در سازمان پایانه‌های مسافربری اقدامات بیشتری در راستای رفاه زائران و مجاوران شهر امام مهربانی‌ها انجام شود.

کد خبر 545798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.