حمایت مدیریت شهری از ایده‌های نو و خلاقانه هنرمندان بومی

رئیس شورای اسلامی شهر بندر انزلی گفت: مدیریت شهری از ابتکارات، ایده‌های نو و خلاقانه هنرمندان بومی این شهر حمایت می‌کند.

شعبان جعفری جفرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حمایت از مباحث هنری بخشی از وظایف شهرداری است و مدیریت شهری بندرانزلی همواره تلاش می‌کند تا در اجرای طرح‌ها از ظرفیت هنرمندان این شهر بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه بندرانزلی هنرمندان بسیار خوب و فرهیخته‌ای دارد، تصریح کرد: استفاده از ابتکارات، ایده‌های نو و خلاقانه هنرمندان بومی این شهر یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه هفته پیش مدیریت شهری با دعوت از «فرهاد صادقی» از هنرمندان مجسمه‌ساز خلاق این شهر در صحن شورا تقدیر کرد، افزود: این هنرمند مبتکر با استفاده از لوازم اسقاطی خودرو و ضایعات پلاستیکی، چوبی و فلزی و اتصال قطعات آن به یکدیگر، اقدام به ساخت مجسمه‌های زیبایی می‌کند.

وی گفت: شهرداری در نظر دارد با خریداری تعدادی از مجسمه‌های فلزی فرهاد صادقی و نصب آن به عنوان المان در بعضی از مناطق شهر از وی حمایت کند.

جعفری جفرودی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری می‌تواند برای نشان دادن ظرفیت بسیار بالای ایده‌ها و طرح‌های هنرمندان شهر که سال‌ها با تلاش و پشتکار برای خلق آثار خودشان وقت صرف کرده، نمایشگاهی برای بازدید عموم برپا کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه اخیراً تعدادی از افراد معلوم الحال با شکستن دو تندیس و مجسمه بوستان قدس (بلوار ساحلی) به اموال عمومی خسارت زدند که شهرداری اقدام به مرمت و بازسازی آن کرده است، افزود: امکانات شهری متعلق به تمام شهروندان با فرهنگ بندرانزلی است و آسیب زدن به اموال عمومی باعث تضییع بیت‌المال می‌شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 545766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.