گز برخوار، دولت آباد و شاهین‌شهر میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای استان اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در پنجمین روز از سفر خود بامداد شنبه_ یازدهم دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان گز و برخوار رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در این دو شهرستان پیچید.

مردم خمینی‌شهر در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند

سرهنگ حسن امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته مردم شهرستان خمینی‌شهر استقبال شکوهمندانه‌ای از پیکر شهدای گمنام داشتند و هیئت‌های عزاداری این شهر حماسه‌ای پرشوری را رقم زدند.

وی افزود: روز گذشته در شهرستان خمینی‌شهر پیکر شهدای گمنام حدود ۱۴ کیلومتر بر روی دستان مردم این شهر تشییع شد و مانند پیاده‌روی اربعین مردم این شهر در مراسم استقبال از شهدا شرکت می‌کردند.

معاون هماهنگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: امروز کاروان شهدای گمنام مهمان مردم دولت آباد، گز و برخوار، خورزوق، دستگرد و شاهین‌شهر است و بعد از ظهر امروز نیز مراسم وداع با شهدا در امامزاده ادهم (ع) و امامزاده نرمی (ع) برگزار خواهد شد.

گزارش ایمنا از تشییع شهدای گمنام در گز برخوار، دولت آباد و شاهین شهر

کاروان اهالی بهشت میهمان امام زاده نرمی (ع) خواهد بود

ابراهیم امان‌اللهی، مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید خرازی» به شهرستان گز و برخوار رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت امام زاده نرمی حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حال و هوای عجیبی در میان مردم حاکم است و شاهد استقبال پرشوری از سوی مردم شهرستان‌های اصفهان بودیم.

مدیر کاروان شهید خرازی ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از دولت آباد تا حبیب‌آباد در حال تشییع است.

گزارش ایمنا از تشییع شهدای گمنام در گز برخوار، دولت آباد و شاهین شهر

کاروان اهالی بهشت به خورزوق رسید

مسلم نبی، مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهر خورزوق رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهر شاهین‌شهر حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از میدان اصلی شهر خورزوق تا گلزار شهدا است و مردم این شهر علی‌رغم هوای به شدت سرد و بارش باران به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

کد خبر 545741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.