شهردار: الگوی مدیریت پسماند در آمل مناسب می‌شود

شهردار آمل گفت: جمع‌آوری زباله‌های شهری و فرایند پس از آن را مثل همیشه مهم می‌دانیم و تاکید داریم تا با پیگیری به الگوی مناسب برای مدیریت پسماند شهری برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داوودی در نشست با اهالی محله ملت‌آباد شهر آمل با اشاره به اینکه افزایش هزینه‌ها، خدمات‌رسانی را دچار مشکلات مالی کرده است، اظهار کرد: در کمیته‌های فنی و شهرسازی، ارائه خدمات به شهروندان دغدغه شهرداری است و تلاش می‌کنیم سطح آن را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مستمر برای ارائه خدمات به شهروندان در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی برای شهر آمل رقم بزنیم.

شهردار آمل در پاسخ به سوالات اهالی محله خاطرنشان کرد: تعدادی از املاک باقی‌مانده واقع در طرح بلوار شهید قاسمی در حال تملک است. اتمام این پروژه یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است و در مورد پل عابر پیاده میدان امام رضا (ع) هم در حال رایزنی و ایجاد راهکار منطقی با در نظر گرفتن همه جوانب هستیم.

داوودی گفت: روشنایی معابر و کوچه‌ها وظیفه اداره برق است اما ما نیز سعی می‌کنیم تا آنجا که در توان شهرداری است در رفع این مشکل کمک کنیم. جمع‌آوری زباله‌های شهری و فرایند پس از آن را مثل همیشه مهم می‌دانیم و تاکید داریم تا با پیگیری به الگوی خوبی برای مدیریت پسماند شهری برسیم.

کد خبر 545736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.