لزوم استفاده از ظرفیت درون‌سازمانی برای کسب درآمد پایدار در شهرداری ساری

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با بیان اینکه کسب درآمد و تأمین منابع مالی شهرداری همواره یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهرداری است که تحقق این مهم مستلزم ایجاد درآمد پایدار است، گفت: ایجاد درآمد پایدار باید یکی از مأموریت‌های مهم سازمان‌های شهرداری باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، کیا علیزاده اظهار کرد: سازمان‌های تابعه شهرداری با در نظر گرفتن این موضوع منابع درآمدی پایدار را احصا کنند؛ استفاده از پتانسیل‌های درون‌سازمانی و حذف برون‌سپاری می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: به هر میزان درآمد شهرداری افزایش پیدا کند به همان ترتیب خدمات‌رسانی به شهروندان نیز ارتقا پیدا می‌کند علاوه بر آن روند رشد و توسعه پایدار شهر نیز تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد.

حسن کلانتری، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری ساری نیز تاکید کرد: باید اتکای شهرداری را نسبت به درآمدهای ناپایدار کم کرده و به سمت ایجاد درآمد پایدار در جهت توسعه شهری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان حرکت کنیم.

وی ادامه داد: کسب درآمد از منابع پایدار در طول زمان موجب تقویت شهرداری می‌شود که این خود سبب می‌شود شهرداری نقش فعال‌تر و مفیدتری در محیط شهری ایفا نماید و پاسخگویی مناسبی به نیازهای شهروندان در محیط شهری داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری ساری از رؤسای سازمان‌ها خواست تا با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای انجام امورات محوطه اهتمام بیشتری داشته باشند.

کد خبر 545726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.