بیاتیانی: با وجود همه مشکلات از لیگ پا عقب نمیکشیم

سرمربی تیم فوتبال زنان سارگل بوشهر گفت: با وجود همه مشکلات و بخاطر یک سری موضوعات آمدیم و که بازی کنیم و از لیگ پا عقب نکشیم. درست است بد بازی کردیم و امتیازی نگرفتیم ولی محکم همچنان سر جایمان ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیاتیانی پس از شکست یک بر ۸ مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: ما از قبل می‌دانستیم بازی سختی در زمین ذوب آهن خواهیم داشت. ذوب آهن تیم خوب و کار کرده‌ای است و بازیکنان و مربیان باتجربه‌ای دارد. تیم ما یک سری و مشکلات و مسائل داخلی دارد مثل تغییر مدیریت و مشکلات دیگر اما با این وجود ما به بازی امروز خودمان را رساندیم. متأسفانه نتوانستم در هفته گذشته بازی البرز را برگزار کنیم. با وجود همه مشکلات و بخاطر یک سری موضوعات آمدیم و که بازی کنیم و از لیگ پا عقب نکشیم. درست است بد بازی کردیم و امتیازی نگرفتیم ولی محکم همچنان سر جایمان ایستاده‌ایم.

وی افزود: در نیمه اول خوب بازی کردیم و چیزی که از بچه‌ها خواسته بودیم را انجام دادند. هدف ما در این بازی گل نخوردن بود. در نیمه دوم به علت بی تجربگی بازیکنانمان بازی را به شکل بدی واگذار کردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده با تغییراتی که انجام می‌دهیم بهتر شویم.

بیاتیانی با اشاره به افت بازیکنان در نیمه دوم، بیان کرد: در ابتدای بازی یکی از بازیکنان اصلی‌مان نتوانست بازی کند و در دفاع بایستد. به دلیل صادر نشدن آی‌دی کارت این بازیکن، کل سیستم تیمی ما به هم ریخت. لیلا معلم بعد از مصدومیت و عمل تازه به تیم برگشته و بازی می‌کند، اصلاً جز بازیکنان فیکس ما محسوب نمی‌شود ولی به دلیل نرسیدن ای دی کارت دیگر بازیکن مجبور شدیم وی را در بازی بگذاریم. قطعاً بازی کنی که تازه عمل کرده توانایی ندارد ۹۰ دقیقه بازی کند و ما نیز ۴۰ دقیقه از وی استفاده کردیم و در نیمه دوم مجبور به تعویضش شدیم. در نیمه دوم بازیکن دیگرمان را نیز مجبور شدیم تعویض کنیم زیرا مریض بود و نمی‌توانست زیاد بازی کند. همین تعویض‌ها باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد. ما یک سری از بازیکنان را از دست داده‌ایم و نیمکت پری نداریم.

وی در خصوص داوری دیدار مقابل ذوب آهن، گفت: نه صحبتی ندارم و بازی به داوری بستگی نداشت. داوری روی یک سری موضوعات بد بود که این ضعف‌ها درلیگ وجود دارد. در این چند بازی که از لیگ میگرد ضعف‌ها را در بازی‌ها میبینم نتنها بازی‌های خودمان بلکه در بازی تمام تیم‌ها وجود دارد.

کد خبر 545594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.