آمار کرونا کردستان ۱۰ دی؛ یک فوتی و ۲۳ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه ۱۰ دی ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۳ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ نفر در شهرستان سنندج، ۱۴ نفر در شهرستان سقز، چهار نفر در شهرستان قروه، ۱۰ نفر در شهرستان بیجار، ۱۳ نفر در شهرستان کامیاران، ۱۴ نفر در شهرستان بانه، ۹ نفر در شهرستان مریوان، دو نفر در شهرستان دیواندره و دو نفر در شهرستان دهگلان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۰ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار یک هزار و ۹۳۰ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۸۳۶ نفر در شهرستان سنندج، ۱۸۴ نفر در شهرستان مریوان، ۳۰۸ نفر در شهرستان سقز، ۱۵۰ نفر در شهرستان قروه، ۷۲ نفر در شهرستان بیجار، ۱۰۳ نفر در شهرستان کامیاران، ۹۲ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۵۴ نفر در شهرستان بانه، ۲۴ نفر در شهرستان دهگلان و ۵ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 545584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.