استقرار جوی ناپایدار طی دو روز آینده/تداوم بارش‌ها تا روز دوشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: طی دو روز آینده جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان حاکم می‌شود و از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب به استان، شاهد بارش برف و باران، به ویژه در غرب و جنوب استان خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی دو روز آینده بر روی استان است، بر این اساس امروز آسمان نیمه ابری و مه آلود، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و تا ظهر امروز در شرق استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه و با ورود سامانه بارشی از غرب به استان، شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و این سامانه به تدریج کل استان را در بر می‌گیرد و تا روز دوشنبه بارش باران و برف را در سطح استان به ویژه در غرب و جنوب شاهد خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۱۳ درجه می‌رسد و کمینه دمای فردا نیز به منفی دو درجه خواهد رسید.

علی عسگریان ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان آران و بیدگل با ۱۴ درجه و سردترین نقطه استان میمه و بوئین و میاندشت با منفی هفت درجه خواهد بود.

کد خبر 545567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.