نجف‌آباد میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند می‌خورد

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در چهارمین روز از سفر خود بامداد جمعه_ دهم دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان نجف آباد رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در این دو شهرستان پیچید.

سنگ تمام مردم استان اصفهان در تشییع شهدای گمنام

سرهنگ حسن امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در اصفهان اظهار کرد: در طی این چهار روز گذشته و تشییع پیکر شهدا در برخی از شهرستان‌های استان اصفهان جز زیبایی و عشق به شهدا چیزی مشاهده نکردیم و علی رغم هوای سرد و بارش برف و باران مردم استقبال شایسته ای را از پیکرهای شهدای گمنام داشتند و سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: بامداد امروز کاروان اهالی بهشت وارد شهرستان شهید پرور نجف آباد شد، طی برنامه ریزی های انجام شده تمامی شهر و روستاهای شهرستان نجف آباد امروز میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

معاون هماهنگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: باتوجه به درخواست صدا و سیما مرکز استان اصفهان قرار است، امروز دو شهید از این کاروان در برنامه زنده رود حضور می‌یابند.

کاروان اهالی بهشت به نجف آباد رسید

مسلم نبی مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهرستان نجف آباد رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان خمینی شهر حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از روستای حاجی آباد نجف آباد تا نهضت آباد در حال تشییع است و مردم شهرستان نجف آباد علی رغم هوای به شدت سرد و بارش باران به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

نجف آباد معطر به عطر شهدا شد

کاروان اهالی بهشت میهمان روستاهای نجف آباد

ابراهیم امان‌اللهی مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید خرازی» به شهرستان نجف آباد رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان درچه حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حال و هوای عجیبی در میان مردم حاکم است و شاهد استقبال پرشوری از سوی مردم شهرستان‌های اصفهان بودیم.

مدیر کاروان شهید خرازی ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از ویلانشهر تا یزدانشهر در حال تشییع است.

نجف آباد معطر به عطر شهدا شد

تجدید میثاق مردم نجف آباد با شهدای گمنام

شهر شهیدان احمد کاظمی و محسن حججی به استقبال لاله‌های گمنام آمدند و حماسه آفریدند.

در نجف آباد همه آمدند، از دانش‌آموز و دانشجو، جوان و پیر، کاسب و کارمند آمدند تا ساعاتی را با شهدا باشند، تجدید میثاق کنند و یادآور شوند که بر سر عهد و پیمانی از ابتدا بسته‌اند، استوار ایستاده‌اند آمدند تا به جهانیان یادآوری کنند که این ملت قهرمان، آزاده و پا در رکاب ولایت، همواره در صحنه است و علی‌رغم تمام مشکلات، با انقلاب و نظام اسلامی، خواهند ماند.

کد خبر 545557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.