پیشرفت شهربازی گرگان تا پایان سال جاری به ۶۰ درصد خواهد رسید

شهردار گرگان گفت: پیشرفت پروژه بزرگ شهربازی مدرن تا پایان سال ۱۴۰۰ به بیش از ۶۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی در نشست معاون پارلمانی رئیس جمهور با نمایندگان مردم گرگان در مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، به پروژه تله کابین اشاره و اظهار کرد: ۳۹ مجوز برای تله کابین گرگان اخذ شده که لازم می‌دانم از همراهی‌های شورای اسلامی شهر و نمایندگان محترم تقدیر کنم و پیوست نامه‌ای که به وزیر راه و شهرسازی دادهایم را تقدیم آقای دکتر حسینی (معاون پارلمانی رئیس جمهور) خواهم کرد.

وی به پروژه شهربازی مدرن گرگان اشاره کرد و افزود: از نظر عملیات اجرایی تاکنون ۷۱۶ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۸۶ هزار متر مکعب خاک‌ریزی انجام شده است.

شهردار گرگان با تقدیر از زحمات شهردار سابق گرگان، خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از آقای داد بود شهردار سابق که بنیانگذار این پروژه مهم بوده‌اند تقدیر نمایم و امیدوارم بتوانم راهی که ایشان آغاز کرده‌اند را به سرانجام خوب برسانم.

سبطی ادامه داد: طی مدت دو ماهی که بنده مسئولیت شهرداری را برعهده گرفته‌ام عملیات ساخت شهربازی حدود ۱۱ درصد پیشرفت داشته است و امیدوارم با تلاش‌های پیمانکار و کارکنان خدوم شهرداری و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم تا پایان سال جاری به پیشرفت بالای ۶۰ درصد برسیم.

وی ابراز امیدواری کرد، فاز نخست پروژه شهربازی مدرن گرگان تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

کد خبر 545503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.