حرم زینبیه محور توسعه شهر اصفهان است

صبح امروز علی قاسم زاده شهردار اصفهان و سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه معاونان از حرم حضرت زینب(س) خواهر امام رضا (ع) بازدید کردند.

به گزارش ایمنا، علی قاسم زاده در این دیدار اظهار کرد: با توجه به اهمیت منطقه ۱۴ برای همه مدیران شهری، تلاش خود را در جهت توسعه منطقه و این آستان مقدس انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حرم حضرت زینب (س) محور توسعه شهر است افزود: در این دوره مدیریت شهری اعتماد به مردم جز محورهای اصلی است و از مشارکت هرچه بیشتر مردم استقبال می‌کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۴ با هماهنگی و همراهی متولی حرم حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) زمینه توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر را فراهم کند.

توسعه گردشگری از الزامات پیش روی اصفهان است

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز با بیان اینکه امروز به لطف خداوند متعال فرصت خدمت‌گذاری به مردم برای مسئولان فراهم شده است، اظهار کرد: لازم است تمام توان و تلاشمان را در جهت خدمت گزاری بیشتر و کار جهادی فراهم کنیم.

وی افزود: شاهد رشد و پیشرفت خوبی در حرم حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) هستیم و لازم است از متولی و دست اندرکاران این اقدامات تقدیر کنیم؛ این امر موجب توسعه و تحول هرچه بیشتر منطقه در آینده خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه توسعه گردشگری از الزامات پیش روی اصفهان است ادامه داد: حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) می‌تواند نقش بسزایی در این امر داشته باشد و نیاز است با تشکیل کارگروهی در ابعاد مختلف رشد و توسعه این حرم مطهر را شاهد باشیم.

مرتضوی تصریح کرد: این کارگروه باید با حضور معاون استاندار، شهردار و فرماندار اصفهان و حرم زینبیه تشکیل و زمینه‌ی توسعه حرم را فراهم کرد.

استفاده از ظرفیت‌های توسعه گردشگری حرم حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع)

همچنین محمد رضا دیانی تولیت آستان مقدس حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) با بیان اینکه حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) می‌تواند به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر و استان کمک کند، گفت: لازم است با همراهی و همکاری مسئولان استان یک اثر فاخر در این دوران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه همراهی و همیاری مسئولان استان به لطف خداوند در شرایط خوبی قرار دارد گفت: استفاده از ظرفیت‌های توسعه گردشگری حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) قابل توجه بوده و نیازمند برنامه‌ریزی و آینده پژوهی است.

تولیت آستان مقدس حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) تصریح کرد: حرم حضرت زینبیه در منطقه‌ای قرار گرفته است که دارای ظرفیت‌های ویژه فرهنگی و مذهبی بوده و لازم است مسئولان استان علاوه بر توسعه عمرانی، برای توسعه اجتماعی و فرهنگی برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 545480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.