آماده‌باش نیروهای امدادی شهرداری چابهار تا پایان بارندگی‌ها

شهردار چابهار با اشاره به بارندگی ۱۰۶ میلیمتری در ۱۲ ساعت گذشته گفت: نیروهای امدادی شهرداری این شهرستان تا پایان بارندگی در حال آماده‌باش کامل به منظور مقابله با شرایط بحرانی هستند

به گزارش ایمنا، محمد یونس حقانی اظهار کرد: نیروهای خدماتی شهرداری، آتش‌نشانی و مجموعه‌های مختلف شهرداری چابهار برای پیشگیری از مشکلات بارندگی‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی، آمادگی و بررسی نیروها و تجهیزات شهری پیش از نزول رحمت الهی با توجه به پیش‌بینی بارندگی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران شهرداری چابهار با نیروهای مجموعه از ۴۸ ساعت گذشته با آمادگی کامل به صورت آماده‌باش درآمده و هم اینک در حال خدمات‌رسانی هستند.

شهردار چابهار با اشاره به شناسایی نقاط مهم و محتمل بر حادثه خیز و آبگیر، خاطرنشان کرد: محل‌های استقرار نیروها و تجهیزات مناطق و سازمان‌ها در سطح شهر چابهار مشخص شده و نیروها در نقاط مشخص شده مستقر شده‌اند و این روند تا پایان بارندگی ادامه خواهد داشت.

حقانی اضافه کرد: بندهای تأخیری در قسمت شمالی شهر (کمربندی شمالی کلانتری) احداث شده و مشکلی در این منطقه نخواهیم داشت.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در مجاورت دیوارهای فرسوده، کانال‌های دفع آب‌های سطحی و درختان خودداری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند تا با همکاری متقابل مشکلات احتمالی رفع و یا به حداقل برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 545411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.