بودجه شهرداری مهریز افزایش پیدا می‌کند

شهردار مهریز از افزایش ۵۰ میلیارد تومانی درآمدهای شهرداری باغ‌شهر تاریخی مهریز خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا عرشیان اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری مهریز، بیش از ۲۶ میلیارد تومان بوده که اکنون به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مردم مهریز مطالبات به‌حقی در زمینه خدمات عمومی شهری دارند، افزود: مبلغ ۷۶ میلیارد بودجه شهرداری جوابگوی همه خواسته جمعیت ۵۵ هزار نفری و پراکندگی باغ‌شهر تاریخی مهریز نیست.

شهردار مهریز در مورد ورودی شهرستان مهریز، خاطرنشان کرد: ورودی مهریز نیاز به بودجه ۴ میلیارد تومانی دارد که با اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیون تومان ویژه این طرح تا پایان سال قسمتی از این طرح به اتمام می‌رسد.

عرشیان تأکید کرد: زیباسازی شهر و فضای سبز مناسب، حق شهروندان مهریزی است بر همین اساس چند پارک مهریز با نظر طراحان و کارشناسان، بازبینی شده و در صورت نیاز به اصلاح و توسعه اقدام لازم انجام می‌شود و در ایام نوروز خدمات متفاوتی را به مسافران و همشهریان ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: آزادسازی پلاک‌های خیابان شهید منتظری در اولویت طرح‌های عمرانی است که بخش عمده آن به پایان رسیده و امیدواریم با همکاری همشهریان برای تکمیل این طرح اقدامات لازم انجام شود.

شهردار مهریز گفت: با اختصاص یارانه ۶۸ میلیارد تومانی به اتوبوس‌های یزد - مهریز بدون افزایش قیمت از خرداد ۱۴۰۰ با همان نرخ ۷۵۰۰ تومانی علاوه بر جابه‌جایی مسافر درون‌شهری مشغول به خدمات‌رسانی به مسافران یزد به مهریز نیز هستند.

عرشیان اضافه کرد: به‌زودی آرامستان متمرکز با امکانات مناسب در شهرک سنگ شهرستان مهریز برای دفن متوفیان که از تأکیدات مسئولان شهری است، ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه برای حفظ و حراست از باغ شهر تاریخی مهریز برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام شده و روستاهای ییلاقی در اولویت این برنامه‌ها قرار دارد، در خصوص تپه شنی شهرستان مهریز، گفت: هرچند از این کوه ریگ چیزی باقی نمانده اما برای جلوگیری از تخریب بیشتر آن کارشناسانی از مرکز استان نسبت به آسیب‌شناسی این مجموعه طبیعی گسیل می‌شوند.

منبع: مهر

کد خبر 545398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.