آمادگی نیروهای خدمات رسان لامرد برای مقابله با سیلاب احتمالی

شهردار لامرد از آمادگی نیروها و ماشین آلات شهرداری این شهر و هم چنین لایروبی رودها برای مقابله و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی سیل خبر داد.

به گزارش ایمنا، عنایت‌الله جوکار در نشست با خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های پیش رو، اظهار کرد: تمام رودخانه‌ها و جوی‌های سطح شهر لامرد تمیز و لایروبی شده و نیروها و ماشین آلات شهرداری هم آماده خدمت رسانی است تا در حد امکان از بروز خسارت به منازل و مغازه‌ها جلوگیری کنیم.

وی با یادآوری اینکه شهر لامرد از ظرفیت آبگیری بالایی برخوردار است، افزود: ساکنین منازلی که در بستر و حریم رودخانه‌ها قرار دارند بیش از سایرین از معرض خطر هستند و اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

شهردار لامرد خاطرنشان کرد: از ابتدای ورود بنده به شهرداری، اولویت کاری خود را بر محوطه سازی و پاک سازی محلات کار قرار دادیم و تا امروز ۱۳ محله لامرد به طور کامل از زباله‌های ساختمانی پاکسازی شده است.

جوکار به بیان اقدامات شهرداری برای آمادگی عید نوروز پرداخت و تصریح کرد: زیبا سازی محلات و کاشت ۱۵ هزار اصله نهال، رنگ آمیزی تمام بلوارها، تجهیز و رفع نواقص پارک‌های سطح شهر و محلات، آسفالت ۳۵ هزار متر مربع از معابر و تکمیل و تجهیز روشنایی خیابان‌های اصلی شهر از جمله طرح‌هایی است که تا فرا رسیدن عید نوروز اجرا خواهد شد.

وی از احداث پارک بزرگ واقع در شهدای گمنام شهر لامرد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر لامرد فاقد پارک بزرگ است، عملیات احداث بوستان بزرگ در جوار شهدای گمنام شهر لامرد آغاز شده و تا قبل از فرا رسیدن عید به بهره برداری خواهد رسید، این مکان همواره مورد توجه و استقبال مردم بوده و از ظرفیت خوبی برخوردار است.

شهردار لامرد به طرح‌های بلند مدت شهرداری و بودجه ۱۴۰۱ این سازمان اشاره و اضافه کرد: شهر لامرد با توجه به توسعه صنعتی و افزایش جمعیت، نیازمند توسعه متوازن در زیرساخت‌های شهری است که به همین منظور و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر طرح‌های توسعه زیرساختی مهمی با کمک صنایع مستقر و همراهی مدیران ارشد شهرستان در حال پیگیری هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 545394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.