مشکل‌آفرینی قبرکن‌های غیرمجاز در خرم‌آباد

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: تعدد قبرکن‌های غیرمجاز موجب تشدید مشکلات و تثبیت نارضایتی‌ها می‌شود.

علی بابایی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که همواره انتقادات مردم و رسانه‌ها را به دنبال داشته تخلیه خاک‌ها و نخاله‌های به جا مانده از قبرکنی بوده است که عمده این مشکلات در قبرستان خضر مشاهده می‌شود.

وی افزود: اگرچه پیمانکاری جهت جمع‌آوری و تخلیه نخاله‌ها به‌کار گرفته شده است اما تعدد قبرکن‌های غیرمجاز موجب تشدید مشکلات و تثبیت نارضایتی‌ها می‌شود.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری گفت: این سازمان علی‌رغم مشکلات مالی، مجدانه تلاش می‌کند وظایف ذاتی خود را در قبال خدمت به مردم به نحو مطلوب انجام دهد.

وی همچنین تنظیف آرامستان‌ها را یکی از شاخص‌های مهم در جلب رضایت مردم برشمرد و گفت: لکه‌گیری، زیرسازی معابر جدید، ترمیم زیرسازی‌های قبلی، آسفالت خیابان‌های قدیم و جدید، کانال‌کشی، جدول‌بندی، مبلمان‌سازی و رنگ‌آمیزی از جمله کارهایی است که انجام به موقع و صحیح آن‌ها می‌تواند موجب رضایتمندی مردم و شهروندان شود.

بابایی اضافه کرد: با توجه به این‌که بار مشکلات مالی گریبان سازمان آرامستان‌ها را گرفته است اما از راه‌های گوناگون پیمانکاران مختلفی را برای عمل به وظایف و تعهداتمان درحوزه‌های مورد اشاره به همکاری فرا خوانده‌ایم.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گلزار شهدا را از عناصر فرهنگی مؤثر شهر دانست و تصریح کرد: اگرچه رسیدگی به وضعیت گلزار شهدا از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است و سازمان آرامستان‌ها نیز وظیفه غبارروبی و تنظیف قبور مطهر شهدا را به عهده دارد اما با این حال به ساماندهی گلزار شهدا نیز ورود کرده‌ایم.

وی افزود: با استخدام پیمانکار مربوطه کار مرمت، بازسازی، بازگذاری سنگ‌ها و سرامیک‌ها، بندکشی، موزائیک فرش و عایق‌کاری سقف طاق گلزار شهدا نیز آغاز شده است که در صورت تأمین اعتبار از جانب بنیاد شهید و امور ایثارگران، قطعه ۲ خانوادگی شهدا نیز به سرانجام خواهد رسید.

کد خبر 545392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.