طرح دیوار نگاره‌های شهری در گلپایگان اجرا می‌شود

شهردار گلپایگان با اشاره به تحول این شهر با عناصر نور و رنگ در آینده نزدیک، گفت: طرح دیوار نگاره‌های شهری پس از انتخاب مکان مناسب به صورت دائمی اجرا می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیوست فرهنگی شهر گلپایگان، اظهار کرد: جهت ایجاد سرزندگی در شهر و فضاسازی مناسب ایام نوروز و اعیاد شعبانیه با نور و رنگ‌های متناسب با فرهنگ و تاریخ شهر، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به تحول شهر گلپایگان با عناصر نور و رنگ در آینده نزدیک، افزود: طرح آزمایشی دیوار نگاره‌های شهری در ایام محرم و صفر اجرا شد و پس از بررسی مجدد و انتخاب مکان مناسب به صورت دائمی طراحی و اجرا خواهد شد.

شهردار گلپایگان با اشاره به ابلاغیه شهر دوستدار کودک به شهرداری‌ها، گفت: هدف از اجرای این طرح حرکت، ایجاد تعلق و تعهد کودک به شهری است که در آن زندگی می‌کند تا در جوانی، برای شهر خود دغدغه‌مند باشد؛ لذا رنگ و لعاب شهری به سمت و سوی طرح‌های شاد و جذاب برای کودکان خواهد رفت و گلپایگان با رنگ و نور، متحول خواهد شد.

شکرزاده با اشاره به طرح‌های پازلی برای شهر گلپایگان با الگو گرفتن از دیوار نگاره‌های مطرح کشور و با هدف تکمیل نیاز شهر در اهداف فرهنگی خود، گفت: این طرح به صورت آزمایشی و در ابعاد کوچک و با عنوان نمادهای عاشورایی در میادین ۱۷ شهریور، بسیج و فرهیختگان اجرا شده است.

وی افزود: شهروندان با ارائه پیشنهادات خود در زمینه زیباسازی و اجرای طرح‌های پازلی به صورت دائمی در شهر گلپایگان همراه مجموعه مدیریت شهری باشند.

کد خبر 545383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.