تَرک خوردگی خیابان بزرگمهر اصفهان/شیشه‌فروش: علت حادثه در دست بررسی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص ترک خوردگی خیابان بزرگمهر روبه‌روی بیمارستان صدوقی اصفهان، گفت: این موضوع به دستگاه‌های مسئول اعلام شد و کارشناسان تیم فنی عمران شهرداری‌های مناطق سه و چهار و معاونت ترافیک شهرداری به محل ترک خوردگی اعزام شدند تا بررسی‌های لازم به عمل آید.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ترک خوردگی خیابان بزرگمهر، روبه‌روی بیمارستان صدوقی اصفهان، اظهار کرد: بازدید میدانی از محل به عمل آمده است. درز انقطاعی در این محل ایجاد شده که در پی این درز انقطاعی خیابان در این محل دچار ترک خوردگی شده است.

وی افزود: این موضوع به دستگاه‌های مسئول اعلام شد و کارشناسان تیم فنی عمران شهرداری‌های مناطق سه و چهار و معاونت ترافیک شهرداری به محل ترک خوردگی اعزام شدند تا بررسی‌های لازم به عمل آید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این محل درز انقطاع پل با محور ایجاد ترک خوردگی کرده است و باید این حادثه علت‌یابی شود و فعلاً نمی‌توان درباره علت آن صحبت کرد.

وی افزود: علت بسیاری از مسائلی که می‌تواند منجر به این نوع حوادث شود باید مشخص شود. پس از گزارش تیم فنی تمهیدات لازم توسط شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام خواهد شد.

کد خبر 545379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.