به جای حمایت علیه من می نویسند/ در مدیریت چگونگی استفاده از نیرو مهم است!

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت: افرادی که راجع به من بد می‌نویسند، دارند تبلیغ من را می‌کنند زیرا هرکس ببیند من چند جا را باهم اداره می‌کنم و مشکلی در آن بخش‌ها وجود ندارد، می‌گوید رحیمی زاده عجب فرد توانمندی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انتخاب مجید رحیمی زاده به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران انتقادهایی مبنی بر چند سمت بودن این فرد شکل گرفت که چگونه یک نفر می‌تواند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، سرمربی هندبال سپاهان و سرپرست هیئت همگانی باشد و برای هدایت تیم ملی هندبال نوجوانان هم انتخاب شود.

مجید رحیمی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انتقادهایی که وجود دارد اظهار کرد: انسان‌ها با توجه به توانمندی‌هایی که دارند مورد ارزیابی و استفاده قرار می‌گیرند. تایم خدمت در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است. اگر جلسه‌ای هم در خارج از زمان اداری باشد با هماهنگی در الویت قرار می‌گیرد. هیأت همگانی از ساعت ۱۶ تا ۱۹ بعد از ظهر روزهای زوج فعالیت می‌کند، که از زمان ریاست مسئول قبلی هم اینگونه بوده است و من در این زمان به جای استراحت کردن، بدون هیچ چشم داشتی در هیأت حضور داشته‌ام. قانون سرپرست هیأت بودن هم معلوم است و طبق قوانین از بین یکی از مسئولین یا کارشناسان اداره ورزش و جوانان تا زمان برپایی مجمع انتخاباتی هیأت، سرپرستی انتخاب شده تا امور مربوط به هیأت پیش برود و نیازی به حضور ۲۴ ساعته نیست. در مورد تیم ملی هم باید بگویم، افتخار هر مربی باید باشد که در خدمت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتواند خدمت کند. بحث ملی افتخاری است که شامل هر فردی نمی‌شود و مطمئناً لطف خدا شامل حال من شده است.

حضور یک مدیر در رأس یک مجموعه امری الزامی نیست

وی ادامه داد: حضور یک مدیر در رأس یک مجموعه امری الزامی نیست، بلکه چگونگی استفاده از نیرو و زمان توسط مدیر مهم است. یک مدیر نباید فقط پشت میز بنشیند، بماند که مدیرانی هستند که به میز و صندلی علاقه دارند. بعدازظهر از ساعت ۱۸ تا ۲۰ بعد از تایم کاری هیأت هم تمرین تیم سپاهان را دارم و به جای اینکه بروم و در کنار خانواده ام باشم، سر تمرین تیم حضور دارم. یک سری افراد گفتند چه گونه درس می‌خواند، خدمت آن دسته از دوستان دلواپس هم عرض می‌کنم ۱۰ شب که به منزل می‌رسم بعد از استراحتی کوتاه، تا ساعت ۱۲ و ۱ بعد از نیمه شب درس می‌خوانم، ضمن اینکه همه می‌دانند این روزها کلاس‌ها حضوری نیست که محدودیتی برای من ایجاد شود.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با بیان اینکه برخی افراد صحبت‌های غرض ورزانه ای مطرح می‌کنند که از اتفاق سَمت و سوی آنها شناخته شده است و جامعه ورزش استان آنها را می‌شناسند تصریح کرد: از دو ماه پیش که توسط چند نفر از نمایندگان مجلس رزومه من برای مدیر کلی ورزش و جوانان استان اصفهان دریافت شد، برخی تلاش می‌کنند تا به خیال خودشان برای من پرونده درست کنند شاید نمی‌دانند که من نه احتیاجی به پُست و سِمَت دارم، و نه مشکل مالی، زیرا از ۷ سالگی نان بازوی خود را خورده‌ام و در ورزش خود شناخته شده می‌باشم، و کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که حتی از تجارت خودم برای ورزش هزینه کرده‌ام.

افرادی که راجع به من ناحق می‌نویسند، ناخواسته تبلیغ من را می‌کنند

رحیمی زاده اضافه کرد: افرادی که راجع به من ناحق می‌نویسند، ناخواسته تبلیغ من را می‌کنند زیرا در نگاه اول هرکس می‌تواند بفهمد که مشکل حادی در بحث اداره کردن و مسئولیت بنده وجود ندارد، و تنها کینه ورزی است که من از آن اطلاعی ندارم.
اتفاقاً این تهدیدها برای من فرصت است تا توانمندی‌هایم بیشتر مشخص شود. بنده ۴۱ سال است که در ورزش فعالیت می‌کنم و به نظر کارشناسان ورزشی یکی از اسطوره‌های ورزش در رشته خودم هستم. اما در این ماجرا کسی از من دفاع نکرد و بقیه هم به تبعیت از دیگران بر علیه من نوشتند. از خداوند سپاسگزارم که به جای قلب و ذهنم، دست‌هایم پینه بسته است و هیچگاه به ناحق قدمی از قدم بر نداشته‌ام.

وی با اشاره به اینکه در دوران کارم به کسی باج ندادم، خاطر نشان کرد: در زمانی که سرپرست یکی از هیأت‌های ورزشی بودم افرادی از من انتظارات خارج از عُرف و قانون در چیدمان اعضای مجمع را داشتند، ولی من چنین کاری نکردم زیرا اعتقاد دارم یک فرد بر اساس شایستگی‌های خود باید در انتخابات شرکت کند و رأی بیاورد، کمااینکه قانون چیدمان مجمع را همه می‌دانند و سرپرست فقط نظر خود را اعلام می‌کند نه بیشتر و نه کمتر. چیدمان اعضا با نظر و پیشنهاد نایب رئیس مجمع و تأیید نهایی رئیس مجمع انتخاب می‌شود.

سرپرست یک هیأت ورزشی بودن کار موقت است

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران افزود: سرپرست یک هیأت ورزشی بودن کار موقت ۳ الی ۴ ماهه است که بعد از انتخابات مجمع تمام می‌شود. فکر کنم در حال حاضر ۵ الی ۷ نفر از کارکنان اداره ورزش و جوانان مانند من سرپرست هیأت‌های مختلف ورزشی هستند.
درباره چگونگی حضورم در مسابقات ورزشی همراه با تیم هم از مصوبه هیأت وزیران سال ۸۴ استفاده می‌کنم که قانونی بوده و به همه ادارات ابلاغ شده و هیچ مداخله‌ای با کارهایم نداشته چون جانشین معرفی می‌کردم و در مدت عدم حضورم اختیارات کامل به عهده جانشین است و کارها زمین نمی‌ماند.
رحیمی زاده در خصوص انتخاب عباس مرادیان به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان ضمن تبریک این انتخاب گفت: این پست اهمیت دارد و نفری که می‌خواهد جایگزین شود باید از نظر حراست، فرمانداری، استانداری و شورای شهر تأیید شود و این موضوع را همه می‌دانند که برای انتخاب نفر بعدی زمان نیاز بوده است.

وی ادامه داد: تمرینات سپاهان به دلیل تمرینات تیم‌های ملی تعطیل است و هر زمانی تمرینات تیم‌های ملی تعطیل شود و بازیکنان به باشگاه برگردند من به تمرینات باشگاهی بر می‌گردم. با توجه به این موضوع که هد کوچ تیم هستم باید تفکراتم را به تیم و بازیکنان القا دهم و کمک‌های من نقش این مهم را به عهده دارند. به آن دسته از دوستانی که شاید اطلاع ندارند و یا دوست دارند که ندانند با کمال احترام می گویم که مدیریت علم و توان استفاده از هنر دیگران است.

مدیران اصفهانی به خاطر هجمه‌هایی که علیه آنها درست می‌شود از اصفهان می‌روند

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با بیان اینکه مدیران و ورزشکاران اصفهانی به خاطر هجمه‌هایی که بر علیه آنها درست می‌شود از اصفهان می‌روند، اظهار کرد: اگر قدر حضور اَمسال من را در ورزش اصفهان نمی‌دانند، کسانی هستند که معنای کار و تلاش را دَرک کنند و از تخصص من بهره ببرند. برای من آرامش آنجایی است که با آدم‌های یکرنگی طرف باشم. به هر حال با یک نگاه ساده و با توجه به اَسناد موجود می‌توان فهمید و به عینه دید که در مدت خدمتم در شهرستان چه کارهایی صورت پذیرفته، از ساخت و ساز و تجهیز گرفته تا کارهای روزمره اداری به لطف خدا در هیأت هم در این مدت هم میزبانی داشته‌ایم هم اعزام و همچنین کلاس‌های آموزشی نیز به صورت هفتگی در حال برگزاری است به غیر از اینکه جایگاه هیأت ۳ پله در کشور بالاتر آمده و تیم سپاهان هم که در لیگ برتر پس از دور رفت در جایگاه دوم لیگ قرار دارد و ما فقط یک بازی را در دور رفت واگذار کرده‌ایم.

وی افزود: برای یک عده متأسفم که با وجودی که سرمربی تیم ملی شده‌ام، از اصفهان مأمور به فدراسیون هستم و پُست مدیریتی خود را تحویل داده‌ام، به جای حمایت کردن، هنوز هم بر علیه من می‌نویسند همه این دوستان را اول به خدا و بعد به وجدان خودشان واگذار می‌کنم. در آخر پیام من به عزیزان و دلواپسان ورزش این است که من یاد گرفته‌ام یک جنگنده باشم و یک جنگجو تا آخرین دقیقه و ثانیه از باورهای خود پا پس نمی‌کشد.

کد خبر 545353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.