افزایش فضاهای ورزشی بانوان در آران و بیدگل

رییس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل از افزایش فضای ورزشی بانوان در این شهر به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی خبر داد.

عبدالله بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بوستان مهربانو با مساحتی حدود ۱.۳ هکتار پاسخگوی نیاز ورزشی بانوان این منطقه نیست، از این رو در شورای اسلامی دوره ششم تمهیداتی برای استفاده بهینه از این ظرفیت اندیشیده شده است.

وی افزایش فضاهای ورزشی مخصوص بانوان را از جمله اولویت‌های برنامه دوره ششم شورا دانست و افزود: در راستای شور و نشاط اجتماعی باید به افزایش شادی و تندرستی بانوان توجه ویژه شود زیرا بانوان به عنوان مادر خانواده در نشاط و پویایی خانواده و در مقیاس بزرگ‌تر جامعه تأثیر بسزایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل تصریح کرد: نگاه فعلی مدیریت بوستان مهربانو نگاه جامع و کاملی نیست از این رو با برنامه‌ریزی کارشناسانه تمهیدات بهتری برای استفاده از تمام ظرفیت این فضا اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه اولویت برنامه‌های دوره ششم شورای شهر آران و بیدگل را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده بسیار متنوع است، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزش شهروندی و ترویج فرهنگ یکی دیگر از این برنامه‌ها است که به زودی نتایج خوب آن را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

بابازاده از دیگر برنامه‌های دوره ششم شورا را بسترسازی و ایجاد تعامل و همفکری با گروه‌های مختلف اجتماعی، ارتقای سطح مسؤلیت‌پذیری و پاسخگویی شورا و دیگر مدیران، توانمندسازی گروه‌های هنری فرهنگی، بهبود خدمات ویژه به سالمندان، بهبود فضای کسب و کار، تعیین اولویت‌های مهم آسیب‌های شهری، استفاده از توانمندی ظرفیت بانوان و جوانان، رشد تولید ناخالص شهر، رونق گردشگری و صنعت، عمق بخشی به پروژه‌های دانش بنیان، نگاه ویژه به جسم و روان شهروندان، بهبود شاخصه‌های کیفیت زندگی شهروندان و تعیین راهبردهای بلندمدت معرفی کرد.

کد خبر 545349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.