سه امتیاز این دیدار در ادامه‌راه لیگ خیلی به‌درد ما خواهد خورد / زمین ورزشگاه بی کیفیت بود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشان دادیم هر زمان اراده کنیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم تیم خیلی‌خوبی دارند، اما امروز نشان دادیم هر زمان اراده کنیم و شرایط تیم‌مان مساعد باشد می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی در خصوص زمین امام‌خمینی اراک افزود: امروز علی‌رغم اینکه بازی در یک زمین بی‌کیفیت برگزار می‌شد سه امتیاز ارزشمند را به‌دست آوردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره این پیروزی مهم و اهمیت آن در ادامه راه خاطرنشان کرد: مطمئنم این سه امتیاز خیلی به‌درد ما خواهد خورد و در ادامه راه تلاشمان را می‌کنیم تا پرسپولیس را به شرایط ایده‌آلی که کادر فنی و هواداران انتظار دارند برسانیم.

امیری با ادامه‌دادن درباره ورزشگاهی که سپاهان برای این دیدار انتخاب کرد تصریح کرد: چون تیم سپاهان میزبان بود آن‌ها باید تصمیم می‌گرفتند و ما تابع این تصمیم بودیم، خدا را شاکریم برای ما بد نشد و توانستیم برنده دیدار باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تأثیر در گل پرسپولیس چقدر آماده است اظهار کرد: وقتی دستاوردی در تیم به‌دست می‌آید از دروازه‌بان تا مهاجمان همه در نتیجه نقش دارند، سه امتیاز امروز مزد ۹۶ دقیقه‌ای تیم‌مان بود، امیدوارم این روند را حفظ کنیم و تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما کاری به حواشی نداریم و در سال‌های اخیر فقط جنگیدن در زمین را بلد بوده‌ایم.

کد خبر 545316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.