استقلال یک _ فولاد صفر/ مجیدی، نکونام را از پیش رو برداشت و صدر نشین باقی ماند

تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف فولاد رفت که با یک گل این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _۸ دی ماه_ تیم فوتبال استقلال و فولاد از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد

ورزشگاه: آزادی

داوران: امیر عرب‌براقی، جلیل شعرانی، عسگر محمدی و محمدحسین ترابیان.

ناظر: حیدر شکور

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، عارف آقاسی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس (ر وزبه چشمی دقیقه ۷۸) کوین یامگا، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، آرمان رمضانی (رضا آذری دقیقه ۵۹) و رودی ژستد.

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم فوتبال فولاد: حسان مرادیان، میلاد بدرقه (وحید حیدریه دقیقه ۸۰) مهران موسوی، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی (م حمد امین حمزاوی دقیقه ۸۷) ساسان انصاری (صابر حردانی دقیقه ۸۰) لوسیانو پری را (ساسان حسینی دقیقه ۸۷)

سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد:

فولاد: پری را (دقیقه ۴۴)

استقلال: زبیر نیک نفس (دقیقه ۶۲)، مهدی مهدی پور (دقیقه ۷۰)، عارف آقاسی (دقیقه ۷۲)، حسن مرادمند (دقیقه ۷۷)

کارت قرمز:

فولاد: سینا شاه عباسی (دقیقه ۸۰)

گل‌ها:

استقلال: مهدی پور (دقیقه ۵۷)

شرح بازی:

استقلال تنها تیمی است که در بازی‌های خانگی گل نخورده است، بازی تا دقیقه ۱۵ بدون موقعیت خطرناکی پیش می‌رود. حسن روشن در ورزشگاه آزادی حضور دارد، نام قاسمی نژاد برای دومین بار متوالی در لیست ۲۹ نفره استقلال نیست. بازی در دقیقه ۳۰ همچنان بدون گل پیش می‌رود. دقیقه ۳۹ توپ در موقعیتی تک به تک به مهاجم گلزن فولاد رسید ولی داور آفساید اعلام کرد. نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: وریا غفوری با حضور در ورزشگاه آزادی بازی تیمش با فولاد را از نزدیک تماشا می‌کند. بازی پایاپایی از دو تیم شاهد هستیم. مهدی پور در دقیقه ۵۷ با یک ضربه تماشایی گل نخست استقلال را به ثمر رساند. سینا شاه عباسی به تشخیص داور به دلیل اینکه موقعیت گل را از بازیکنان استقلال گرفت، اخراج می‌شود. فولاد یک گل دریافت کرده و ادامه بازی را هم باید ۱۰ نفره ادامه دهد. در حاشیه این دیدار خانم‌های خبرنگار در ورزشگاه حضور دارند. داور شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت تلاش‌های فولاد بی فایده بود و استقلال با نتیجه یک بر صفر برنده بازی شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: ضربه سر حسن زاده از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: پری را از سمت راست حرکتی انجام داد که شوت این بازیکن را حسینی دفع کرد.

دقیقه ۲۴: ضربه سر آرمان رمضانی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: یامگا در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت ولی نتوانست پاس خوب یزدانی را با یک شوت خوب همراه کند.

دقیقه ۷۰: بازیکن فولاد ارسالی روی دروازه استقلال داشت که ضربه نخست بازیکن فولاد را حسینی دفع کرد و حمید بو حمدان به ضربه بدی که داشت موفق نشد دروازه خالی استقلال را باز کند.

شرح گل:

دقیقه ۵۷: مهدی پور از بیرون محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه فولاد زد که دروزاه بان هر چقدر خود را کشید نتوانست توپ را بگیرد و گل نخست برای استقلال به ثمر رسید.

کد خبر 545302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.