بارش برف در محورهای جنوبی و غربی اصفهان/لزوم توجه به همراه داشتن تجهیزات ایمنی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: از صبح امروز شاهد بارش برف در محورهای جنوبی و غربی استان اصفهان و لغزندگی این محورها هستیم که توصیه می‌شود رانندگان از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه‌شکن مطمئن و عازم سفر شوند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از صبح امروز در محورهای " سمیرم _ یاسوج"بوئین و میاندشت _ الیگودرز" و "زرین شهر _ شهرکرد"، شاهد بارش برف بودیم.

وی افزود: به رانندگانی که قصد سفر در این محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف‌گیر مانند گردنه " ملااحمد" در شهرستان "نائین" را دارند اکیداً توصیه می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: علی‌رغم توصیه‌های مکرر پلیس باز هم به رانندگان توصیه می‌شود از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه‌شکن مطمئن و عازم سفر شوند.

وی با اشاره به اینکه احتمال تداوم بارش برف در مناطق سردسیر و گردنه‌های خطرناک وجود دارد، خاطرنشان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده با در نظر گرفتن شرایط خودرو و جاده طوری رانندگی می‌کند که بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشد و در صورت وقوع حوادث ناگهانی بدون کم‌ترین خسارت خودرو را مهار می‌کند که لازم است رانندگان در شرایط بد آب و هوایی با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

کد خبر 545273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.