بررسی طرح جامع سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل شهر کرج

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج گفت: به منظور ایجاد شهری هوشمند، خلاق، سرزنده و شایسته شهروندان طرح جامع سیستم‌های هوشمند تا افق ۱۴۰۵ پیاده‌سازی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، فرزین فرشاد با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و رئیس سازمان فاوا، اظهار کرد: در این جلسه شیوه پیاده‌سازی سند توسعه و طرح جامع سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل ITS که در سال گذشته توسط مشاوران و کارشناسان مربوطه مطالعه و طراحی‌شده بود، بررسی شد.

وی افزود: نقشه ITS سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند با دیدگاه رفاه شهروندان، افزایش ایمنی کاهش ترافیک، مدیریت ترافیک کاهش تصادفات رانندگی و با دید درآمد پایدار از راه‌های توسعه سند و طرح جامع سیستم هوشمند حمل‌ونقل تبیین شده است.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: مدیریت شهری کرج در راستای ایجاد شهری هوشمند، خلاق، سرزنده و شایسته شهروندان، این سند راهبردی را تا افق ۱۴۰۵ پیاده‌سازی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کرج، در این جلسه بخش‌هایی از شیوه پیاده‌سازی سند توسعه و طرح جامع سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل که توسط مشاور تهیه‌شده بود، ارائه شد. همچنین پروژه‌هایی که در سند توسعه مطرح‌شده، اولویت‌بندی‌ها، اثرات کوتاه‌مدت و بلندمدت آن‌ها در حمل‌ونقل شهری و کاربردهای آن در مدیریت شهری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 545192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.