بوستان آزادگان قدس نظافت و پاکسازی می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس از اجرای عملیات نظافت و پاکسازی بوستان آزادگان به عنوان یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین بوستان‌های شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قدس، علیرضا فروزان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس اظهار کرد: فضای سبز یکی از مهم‌ترین نمودهای عملکرد شهری است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به شهر در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیرگذار است.

فروزان با بیان اینکه در همین راستا ساماندهی بوستان آزادگان به عنوان یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین بوستان‌های شهر در دستور کار قرار گرفت، افزود: به منظور فراهم کردن زیبایی بصری در منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز، پسماندها و شاخ و برگ درختان پاکسازی و جمع‌آوری شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: همچنین جهت استفاده بهتر از فضاهای موجود در بوستان آزادگان، لوازم بلااستفاده شهربازی که مدت‌ها در این بوستان دپو شده بود جمع‌آوری و پس از بارگیری به واحد امانی شهرداری تحویل گردید.

فروزان تصریح کرد: در روزهای گذشته نیز با تعمیر، بازسازی و رنگ‌آمیزی سِت‌های ورزشی موجود در انبار واحد امانی شهرداری، این تجهیزات ورزشی جهت استفاده شهروندان گرامی در ضلع غربی بوستان آزادگان نصب شد.

وی تاکید کرد: به منظور فراهم کردن زیبایی بصری در منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز، عملیات نظافت، پاکسازی و جمع‌آوری پسماندها، شاخ و برگ درختان و همچنین لوازم بلااستفاده شهربازی که مدت‌ها در این بوستان دپو شده بود، انجام شد.

کد خبر 545169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.