گلپایگان، خوانسار و داران میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در دومین روز از سفر خود بامداد چهارشنبه_ هشتم دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در این دو شهرستان پیچید.

برنامه امروز کاروان اهالی بهشت

سرهنگ حسن امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در اصفهان اظهار کرد: کاروان اهالی شهید خرازی در دومین روز سفر خود به شهرستان گلپایگان رسید و بعد از ظهر امروز نیز به سمت شهرستان بویین و میاندشت حرکت خواهد کرد.

وی افزود: کاروان شهید کاظمی صبح امروز (چهارشنبه) به خوانسار رسید و بعد از ظهر امروز به سمت شهرستان داران حرکت خواهد کرد، در طول مسیر روستاها و شهرهای کوچک نیز از وجود شهدا مستفیض خواهند شد.

معاون هماهنگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: با توجه به سردی هوا و احتمال بارندگی در این شهرستان‌ها، تمامی امکانات و تجهیزات لازم جهت پوشش تمامی شهرها و روستاها پیش بینی شده است.

گزارش ایمنا از تشییع شهدای گمنام در گلپایگان، خوانسار و داران

کاروان اهالی بهشت به خوانسار رسید

مسلم نبی مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهرستان خوانسار رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان داران حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از مرکز هلال احمر خوانسار به سمت امام زاده احمد (ع) در حال تشییع است و مردم شهرستان خوانسار علی رغم هوای به شدت سرد و ابری به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

به یاد پسرم با کاروان شهدا همراه شدم

حاج رمضانعلی محمدی، پدر شهید مدافع حرم جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال توفیق حاصل شد، به یاد پسرم جواد با کاروان تشییع شهدای گمنام همراه شوم و جای فرزندم را پر کنم.

وی افزود: مردم شهرستان‌های اصفهان در طی دو روز گذشته استقبال بی‌نظری را از پیکر مطهر شهدای گمنام داشتند.

گزارش ایمنا از تشییع شهدای گمنام در گلپایگان، خوانسار و داران

کاروان اهالی بهشت به گلپایگان رسید

ابراهیم امان‌اللهی مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید خرازی» به شهرستان گلپایگان رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان بویین و میاندشت حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حال و هوای عجیبی در میان مردم حاکم است و شاهد استقبال پرشوری از سوی مردم شهرستان‌های اصفهان بودیم.

مدیر کاروان شهید خرازی ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از میدان ۱۷ شهریور خوانسار تا میدان فردوسی در حال تشییع است.

گزارش ایمنا از تشییع شهدای گمنام در گلپایگان، خوانسار و داران

میزبانی شایسته مردم غرب اصفهان از شهدای گمنام

مراسم تشییع شهدای گمنام در گلپایگان و داران با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است و علی رغم سردی هوا و بارندگی، لحظه به لحظه بر تعداد عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم تشییع افزوده می‌شود، مردم عادی به همراه بسیجیان این شهر را برای استقبال، تشییع و وداع با شهدای گمنام آماده کردند،

شور مردم را توصیفی نیست، زبان و قلم از وصف عاشقانه‌هایی که مردم در کنار شهدای جاویدالاثر، آفریدند باز می‌ماند، آفرین بر غیرت و همت والایشان شکوه حضور مردمی که آمده بودند با شهدا تجدید میثاق کنند، مردان و زنانی که شاید روزهای دفاع مقدس را ندیده‌اند اما ارزش‌ها را می‌دانند و برای پاسداشت آنها، همیشه در صحنه بودند.

به گفته شهید قلم شهید مرتضی آوینی " طینت مردم اصفهان با حب محمد و آل محمد (ص) خو گرفته است و این حقیقتی است که در طول دفاع مقدس روز به روز و بیش از پیش به اثبات رسید.

کد خبر 545168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.