شناسایی چهارمین مورد ابتلا به کرونا در تیم بارسلونا

آمار مبتلایان به کرونا در باشگاه های اسپانیایی نیز رو به افزایش است و بارسا چهار بازیکن مهم خود را به همین دلیل در اختیار ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، یک مورد مثبت دیگر کووید -۱۹ در بارسلونا وجود دارد و حالا بیش از هر زمانی آبی و اناری‌ها خطر ابتلاء به ویروس کرونا را احساس می‌کنند و ممکن است بازی‌های این تیم به تعویق بیافتد.

با گسترش واکسیناسیون در سرتاسر جهان و ایجاد مصونیت عمومی در برابر ویروس کرونا، فوتبال در اروپا نیز به روزهای سابقش بازگشت و بسیاری از هواداران در اکثر نقاط جهان به ورزشگاه‌ها بازگشتند تا دیدارهای تیم محبوبشان را تماشا کنند. بارسایی‌ها در کاتالونیا نیز از این قاعده مستثنی نبودند و درب ورزشگاه‌های اسپانیا نیز مدت‌هاست که به روی هواداران باز است.

با شیوع گسترده ویروس کرونا و سویه جدید اومیکرون در انگلستان، بسیاری از اعضای باشگاه‌های تیم‌های انگلیسی این روزها یا به کرونا مبتلا شده‌اند، یا مشکوک به ابتلاء هستند. چندین و چند بازی در انگلستان به دلیل کرونا لغو شده و سیاست‌ها در خصوص برگزاری مسابقات نیز با حاشیه‌های متفاوتی همراه بوده است.

اوضاع کرونا در انگلستان اصلاً خوب نیست اما اسپانیا و باشگاه‌های فوتبال این کشور شرایط بهتری دارند. هر چند طی روزهای گذشته تعداد بیشتری از موارد ابتلاء به کرونا در تیم‌های لالیگا شناسایی شده و تعداد مبتلایان بارسلونا نیز به عدد چهار رسیده است. الخاندرو بالده هم اکنون در لیست مبتلایان جدید این باشگاه قرار دارد. در این هفته دنی آلوز، کلمنت لنگله و جوردی آلبا نیز دیگر بازیکنانی بودند که نتیجه آزمایش آن‌ها مثبت شد.

با توجه به مثبت شدن تست جوردی آلبا و بالده، بارسلونا در پست دفاع چپ برای بازی یکشنبه خارج از خانه رئال مایورکا با مشکل مواجه خواهد شد. مدافع کناری جوان کاتالان‌ها می‌توانست جای آلبا را پر کند، اما حالا ژاوی باید به دنبال راه حل تازه‌ای باشد.

چهار بازیکنی که در حال حاضر در لیست بارسلونا قرار دارند در خانه‌های خود قرنطینه هستند و تا زمان بهبودی کامل باید دستورالعمل‌های لازم را اجرا کنند تا بتوانند به ترکیب تیم خود بازگردند.

کد خبر 545132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.