ارائه کارت واکسن از ۱۰ دی‌ماه اجباری شد

معاون توسعه مدیریت و منابع، بر رعایت شیوه‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع سویه جدید ویروس کرونا در فرودگاه‌های کشور تاکید کرد و گفت: از دهم دی‌ماه ارائه کارت واکسن برای تردد در محل کار ضروری است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در این بخشنامه بر ارائه کارت واکسن و دریافت کارت دیجیتال برای تردد در محل کار تمامی کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری از دهم دی‌ماه تاکید شده است.

در این بخشنامه آمده است؛ پس از هوشمندسازی و امکان دسترسی اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و دفتر حراست و امنیت فرودگاهی به سامانه واکسیناسیون وزارتخانه بهداشت و درمان به صورت برخط، کارکنانی که بدون توجیه و دستور پزشک اقدام به تزریق واکسن کرونا نکرده باشند و همچنین ارائه کنندگان کارت‌های غیر معتبر واکسیناسیون، برابر مقررات برخورد خواهد شد.

بر این اساس واحدهای حراست فیزیکی مستقر در درب ورودی ساختمان‌های حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها موظف هستند، ضمن رعایت احترام و حفظ شئون و حقوق شهروند سازمانی همکاران و مراجعه کنندگان، کارت واکسن ایشان را کنترل و به افراد فاقد کارت مزبور یا فاقد هرگونه مدارک پزشکی تذکر دهند.

در این بخشنامه تاکید شده است؛ از ورود کارکنان متخلف پس از دهم ماه جلوگیری به عمل می‌آید و عدم حضور احدی از همکاران محترم به محل خدمت خود به منزله غیبت غیرموجه و انجام اقدامات لازم توسط مدیر واحد محل خدمتی وی خواهد بود.

کد خبر 545129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.