علت حادثه برق‌ گرفتگی دانشجوی دانشگاه نجف آباد بررسی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: با توجه به نصب دوربین‌های مدار بسته در محل حادثه برق گرفتگی، فیلم‌های ضبط شده در اختیار مسئولان قرار گرفته است تا بررسی نهایی علت بروز این حادثه به طور کامل انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرید نعیمی در خصوص حادثه برق گرفتگی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: این حادثه ششم دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ در کارگاه‌های تخصصی دانشکده برق این دانشگاه اتفاق افتاد و زمانی بود که دانشجوی این دانشگاه در حال آماده شدن برای آزمون عملی درس موردنظر بود که دچار برق گرفتگی شد.

وی اضافه کرد: بعد از وقوع این حادثه برق گرفتگی همکاران در مجموعه کارگاه‌ها با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفتند و تا زمان رسیدن نیروهای اورژانس به دانشگاه نجف‌آباد اقدامات اولیه برای احیای بیمار اتفاق افتاد.

منتظر اظهارنظر نهایی کارشناسی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف‌آباد تاکید کرد: بعد از رسیدن آمبولانس و انجام عملیات احیا در محل به تشخیص نیروهای اورژانس دانشجوی مصدوم به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد انتقال داده شد، اما متأسفانه این دانشجو جان خود را از دست داد.

نعیمی تصریح کرد: بعد از این اتفاق سریع دستگاه‌های ذی ربط وارد عمل شدند و بررسی‌های تخصصی در حال انجام بوده و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف‌آباد هم منتظر اظهارنظر نهایی کارشناسی در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نصب دوربین‌های مدار بسته در محل فیلم‌های ضبط شده در اختیار مسئولان قرار گرفته است تا بررسی نهایی علت بروز این حادثه به طور کامل انجام شود.

کد خبر 545108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.