توسعه گردشگری و آسفالت معابر اولویت مهم‌ شورای شهر رودسر

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت: آسفالت معابر شهری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های شورای ششم این شهر است.

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهر رودسر حدود ۲۰۰ هزار متر مربع معابر خاکی وجود دارد که در سال جاری و بر اساس اولویت‌بندی، زیرسازی و آسفالت حدود ۶۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و خیابان‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: رودسر با دارا بودن جاذبه‌های طبیعی ازجمله رودخانه‌های کیارود و شیرارود و ساحل دریای خزر ظرفیت بسیار بالایی برای حضور گردشگران دارد و مدیریت شهری در تلاش است تا در دوره ششم شورای اسلامی شهر، با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی برای شهروندان و مسافران شرایط اشتغال‌زایی جوانان منطقه را فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: برای کاهش ترافیک شهری و تسهیل در تردد شهروندان، احداث پل سردهنه رودخانه کیارود و شیرارود جهت اتصال ساحل شهدا به گسکرمحله در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: ساماندهی و تقویت روشنایی کل معابر شهری، اجرای طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، ساماندهی ساحل دریا، تجهیز و زیباسازی تفرجگاه‌ها و پارک‌ها از دیگر برنامه مهم مدیریت شهری رودسر در دوره ششم شورای اسلامی شهر است.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 545089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.