ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

شاگردان مجیدی در هفته یازدهم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) به مصاف فولاد خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و فولاد امروز _چهارشنبه، هفتم دی‌ماه_ از ساعت ۱۸ و در هفته دوازدهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی هفته گذشته برابر پدیده برد پر گلی داشتند و سه امتیاز خوبی را کسب کردند. از طرف دیگر شاگردان نکونام در خانه خود برابر صنعت نفت آبادان متوقف شده و حالا برای گرفتن امتیاز پا به تهران گذاشته‌اند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی آبی‌پوشان در این دیدار بررسی کنیم:

حسینی درون دروازه

گلر استقلال در این دیدار، به احتمال فراوان سیدحسین حسینی است. در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و رضایی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه استقلال بوده‌ایم اما از سوی دیگر، مظاهری جز بازیکنان فیکس بازی نیست و دلیل دور ماندن وی از ترکیب مشخص نشده است.

سه مدافع همیشگی

به نظر می‌رسد در خط دفاعی، مجیدی عارف آقاسی را جانشین دانشگر می‌کند تا او در کنار یزدانی و مرادمند بازی کند. این در حالی است که سرمربی آبی‌پوشان به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد و از این ترکیب نتیجه هم گرفته است.

کمربند میانی استقلال

احتمال می‌رود در وسط میدان، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، رودی ژستد و جعفر سلمانی نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند؛ این در حالی است بازیکنانی همچون آرش رضاوند و وریا غفوری غایبان احتمالی در این دیدار خواهند بود.

ارسلان در کنار یامگا

احتمالاً کوین یامگا و ارسلان مطهری، بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. امین قاسمی‌نژاد و آرمان رمضانی نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، حسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری، رودی ژستد.

کد خبر 545084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.