نامه فدراسیون فقط مربوط به دور برگشت مسابقات است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: ۱۳ باشگاه حاضر در لیگ برتر والیبال به یک کدام از این دو شیوه‌ای که اعلام کردیم رأی دادند، حالا اگر باشگاهی در خصوص پلی‌آف پیشنهادی دارد بعداً بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فدراسیون والیبال ایران برای برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال در نظرسنجی دو شیوه به باشگاه‌ها ارسال کرد که شیوه اول برگزاری دور برگشت به صورت رفت و برگشت و شیوه دوم نیز به صورت کاملاً متمرکز بود.

باشگاه سپاهان با هیچکدام از این دو شیوه موافقت نکرد و روش سومی را برای فدراسیون ارسال کرد که مورد ارزیابی قرار نگرفت و نام سپاهان جزو رأی دهندگان به روش دوم ثبت شد. به گفته رحمان محمدی‌راد تیم گنبد هم به هیچکدام از این دو شیوه رأی نداده است ولی نام این تیم به عنوان رأی به شیوه اول ثبت شده است.

سپاهان تنها تیم معترض است

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با حواشی به وجود آمده و نحوه برگزاری دور برگشت لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: تیم والیبال گنبد در نامه‌ای که فرستاد اعلام کرد مسابقات دور برگشت بر اساس صورت جلسه خرداد و به صورت رفت و برگشت برگزار شود و این تیم اعتراضی ندارد.

وی ادامه داد: سپاهان تنها تیمی است که اعتراض دارد. فدراسیون در رابطه با نحوه برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال نظرسنجی انجام داد که رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت یا متمرکز برگزار شود و باشگاه سپاهان در بند اول نامه خود آورده است که پیشنهادش به صورت متمرکز است؛ حال اگر منظور این باشگاه چیز دیگری بوده است و هیچکدام از این دو روش را قبول ندارد رأی این باشگاه را ممتنع در نظر گرفتیم.

دور دوم لیگ برتر والیبال به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد

دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه پیشنهاد باشگاه سپاهان در خصوص مرحله پلی‌آف است، تصریح کرد: نامه فدراسیون فقط مربوط به دور برگشت مسابقات است و ۱۳ باشگاه حاضر در لیگ برتر والیبال به یکی از این دو شیوه‌ای که اعلام کردیم رأی دادند. اگر باشگاهی در خصوص پلی‌آف پیشنهادی دارد بعداً بررسی خواهیم کرد.

تقوی افزود: به رأی اکثریت احترام گذاشتیم و مسابقات دور برگشت لیگ برتر والیبال به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. اگر تیمی در خصوص پلی‌آف پیشنهادی دارد در جلساتی دیگر به آن می‌پردازیم.

کد خبر 544950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.