تارتار: هواداران ذوب آهن صبور باشند/مطمئن هستم از این هفته ورق برمی‌گردد

سرمربی ذوب‌آهن گفت: هواداران ما از نتایجی که به دست آورده‌ایم راضی نیستند و این حق را به آن‌ها می‌دهیم و از تمام آن‌ها می‌خواهیم صبور باشند. هرچند سال‌های گذشته ذوب‌آهن شرایط خوبی نداشته است اما از کادر فنی انتظار بیشتری می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور اظهار کرد: از اینکه به شهر تبریز سفر می‌کنم خیلی خوشحال هستم. خاطرات خیلی خوبی را در تبریز و با تیم گسترش فولاد تبریز دارم. مردم تبریز خون‌گرم و مهمان‌نواز هستند. امیدوارم که همیشه خوش و خرم باشند. در خصوص بازی نیز طبیعتاً با توجه به شکست هر دو تیم در هفته قبل به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند. این دیدار برایشان برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد. تیم ذوب آهن هم با اینکه بازی بسیار خوبی را در برابر پرسپولیس انجام داد و نتوانست امتیازی به دست آورد.

وی ادامه داد: بازیکنانم شرایط را کاملاً درک می‌کنند. از نظر روحی روانی و البته فنی سعی کردیم در هفته‌ای که سپری شد روی تک تک نفرات کار کنیم. این دیدار مسابقه متفاوتی خواهد بود. انگیزه بازیکنان ما را برای آینده امیدوار می‌کند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و با تمرکز بالا سه امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص محروم و مصدوم بودن احتمالی در بین بازیکنان ذوب آهن افزود: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم. البته صدقی تنها یک مصدومیت جزئی دارد و امیدوارم به بازی برسد.

وی در خصوص هواداران تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: هوادارانمان از نتایجی که به دست آورده‌ایم راضی نیستند و این حق را به آنها می‌دهیم. هرچند سال‌های گذشته ذوب‌آهن شرایط خوبی نداشته است اما از کادر فنی انتظار بیشتری می‌رود. از تمام هواداران می‌خواهم صبور باشند. وقتی یک تیم نمایش خوبی دارد جای نگرانی وجود ندارد. مطمئن هستم ورق برمی‌گردد و از بازی فردا بازیکنانم این را نشان می‌دهند که توانایی انجام هر کاری را دارند. هواداران مطمئن باشند روزهای خوب برای ذوب آهن خواهد رسید.

کد خبر 544939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.