ضرورت تصویب طرح هادی هچیرود

شهردار هچیرود بر ضرورت تصویب طرح هادی این شهر تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، جعفر ردایی با بیان اینکه هچیرود شهر فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و موهبت‌های طبیعی الهی هست، اظهار کرد: در برنامه‌های مدیریت شهری به استفاده از ظرفیت دریا، جنگل، رفع معضل ترافیک، بهسازی مبلمان شهری، افزایش سرانه‌های عمومی، اداری، فرهنگی، تفریحی و فضای سبز توجه شده است اما برای شکل دادن شهر توجه به مبلمان شهری محور اصلی شهر است.

وی افزود: در اجرا بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری، ۱۷ نقطه سیلابی و آسیب پذیر شهر هچیرود شناسایی با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر، همکاری و مساعدت فرماندار شهرستان چالوس با اختصاص اعتبار به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اقدامات پیشگیرانه شامل احداث سیل بند، کانال انتقال آب انجام خواهد شد.

شهردار هچیرود به بازدید نمایندگان استانداری مازندران، جهاد کشاورزی، مدیریت برنامه ریزی استان، راه و شهرسازی در راستای تصویب طرح هادی از شهر هچیرود، اشاره کرد و گفت: در جلسات تخصصی اعضای شورای اسلامی شهر چانه زنی‌های فراوانی در جهت تأمین خواسته‌های مردم داشته‌اند اما محدودیت‌ها و معاذیر قانونی موجب شده تمام خواسته‌ها برآورد نشود.

ردایی خاطر نشان کرد: واقعیت آن است که عدم تصویب طرح و طولانی شدن آن آسیب جبران ناپذیری بر پیکره شهر هچیرود وارد می‌سازد، تأخیر جایز نیست و با این وجود تلاش و دغدغه اعضای محترم شورای اسلامی ستودنی است اما نگاه مسئولین استانی به ویژه حوزه معاونت عمرانی و توکلی مدیرکل فنی و دفتر فنی غرب کمک حداکثری به شهر هچیرود در این راستا است.

وی ابراز امیدواری کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با امور آب استان و شرکت توزیع آب مطالعات بستر و حریم رودخانه هچیرود و بهره‌برداری از پیاده راه گردشگری جنگلی در برنامه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار خواهد گرفت.

شهردار هچیرود اظهار کرد: جهت احداث پارک سلامت در کنار مرکز درمانی شهر هچیرود که توسط خیرین در حال ساخت هست زمینی به مساحت ۴۵۰ متر زمین خریداری شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 544900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.