عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم دی‌ماه

در این بسته خبری از افزایش دو برابری تولیدات کارخانه شهرداری رفسنجان تا رونمایی از تندیس کوهنورد شاخص گرگانی و ساماندهی دستفروشان مینودر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز پاکسازی و نخاله‌برداری از سطح شهر آبادان

حسین حمید پور، شهردار آبادان گفت: طرح ضربتی ۳۰ روزه پاکسازی و نخاله‌برداری مناطق سه گانه آبادان از روز دوشنبه آغاز و در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.

آسفالت کوچه به کوچه در مناطق شهری ساری

در راستای بهسازی معابر و روان سازی ترافیک، طی ۲۴ ساعت گذشته، آسفالت کوچه به کوچه مناطق شهرداری ساری اجرایی شد.

ساماندهی دست فروشان و وانت بارهای مینودر قزوین

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای طرح ساماندهی دست فروشان و وانت بارهای میدان مینودر خبر داد و گفت: ساماندهی وانت بارها و دست فروشان حاشیه میدان مینودر و سایر میادین و خیابان‌های شهر قزوین، تنها با نظارت جدی و همگانی متولیان به ثمر خواهد رسید و برخوردهای ضربتی و قهری رهاوردی ندارد.

اجرای طرح گردشگری رودخانه صفا رود

علی امینی شاد، شهردار رامسر گفت: عملیات طراحی گردشگری رودخانه صفا رود با نگاه اقتصادی در دستور کار قرار دارد که در هفته‌های آینده قرارداد طراحی گردشگری رودخانه اجرایی خواهد شد.‏

رونمایی از تندیس کوهنورد شاخص گرگانی به همت شهرداری گرگان

تندیس جانباز سرافراز حاج داوود عامری پرافتخارترین کوهنورد گلستانی که از سوی هنرمندان بومی ساخته شده است، به پاسداشت صعود وی به ده‌ها قله داخلی و خارجی رونمایی شد؛ این تندیس یکشنبه شب در حضور مسئولان شهری، اعضای شورای اسلامی شهر، کوهنوردان و شهروندان گرگانی در مرکز میدان ناهارخوران نصب و جایگزین المان پلنگ شد.

افزایش دو برابری تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان

سعید قندی، رئیس سازمان عمران شهرداری رفسنجان از افزایش دو برابری میزان تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد و گفت: افزایش تولید آسفالت به منظور تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و با هدف جلب رضایت آنان انجام گرفته است و در تلاشیم تا فاصله درخواست آسفالت کوچه‌ها از سوی مردم تا انجام عملیات آسفالت را کوتاه کنیم.

ضرورت تصویب طرح جامع مطالعاتی بازآفرینی فردیس

بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس خواستار تسریع در تصویب طرح مطالعاتی بازآفرینی پایدار شهرهای فردیس و مشکین دشت از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز شد.

حمل و نقل فردوس بودجه مستقل گرفت

حسین اکبری، شهردار فردوس گفت: برای اولین بار به سازمان حمل و نقل عمومی این شهرداری ۴۷۵ میلیون تومان به عنوان بودجه مستقل اختصاص داده شده است.

آمادگی مدیریت بحران شهرداری آستارا در زمستان

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری بندر آستارا از آمادگی کامل نیروها و ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با حوادث بارش برف خبر داد و گفت: با فرا رسیدن فصل سرما حدود یکصد نیرو و ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری بندر آستارا برای مقابله با حوادث بارش برف در آمادگی کامل هستند.

کد خبر 544805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.