حاج قاسم سلیمانی نماد بصیرت فاطمی در معرکه فتنه‌ها است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با تاکید بر این که حاج قاسم سلیمانی نماد بصیرت فاطمی در معرکه فتنه‌ها است، گفت: نگاه حاج قاسم به انقلاب اسلامی آکنده از نگاه فاطمی به ولایت علوی است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری در همایش سیاسی فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش که در این ستاد برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری فاطمی به نتیجه اولیه خود رسیده است. در واقع در جریان انقلاب اسلامی اولین بخش فدک فاطمه (س) آزادسازی شد.

وی با بیان اینکه ایران بخشی از این فدک است، گفت: فدک زهرا (س) کل کره زمین است که باید آزادسازی شده و تحت ولایت علوی قرار بگیرد و ایران اولین قطعه است که رهایی برای آن اتفاق افتاد. عمق نهضت و انقلاب ما و عظمت آن کاملاً فاطمی و هدیه حضرت زهرا (س) به روزگار ما است. امام (ره) با جماعت عاشقی که حاضر بودند در اقتدای به حضرت مادر، جان خود را پای لایت الهی بدهند. حجت درست شد و خداوند عالم نصرت کرد و این قطعه را آزاد کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه از ابتدای انقلاب انواع و اقسام فتنه‌ها مثل همان صدر اسلام شروع شد، گفت: در طول چهل سال اخیر انقلاب هیچ فتنه‌ای به پیچیدگی فتنه ۸۸ نبود. به ابعاد مساله که نگاه کنید ماجرا پیچیده است.

وی با بیان اینکه جریان فتنه ۸۸ شباهت عجیبی به فتنه عصر حضرت فاطمه (س) دارد، گفت: کسانی معرکه گردان این فتنه‌ها بودند که حضور و پرچم داری آنها فضا را غبارآلود و مبهم کرده بود. آنچه جامعه ما را از شر این فتنه و شرایط سخت نجات داد، ولایت فاطمی بود که در جان فرزند حضرت زهرا (س) رهبر عالی قدر انقلاب متبلور بود.

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: ما توانستیم با رهنمودهای روشنگرانه و فاطمی رهبر عزیزمان و همچنین حلقه دوستانی امثال شهید حاج قاسم سلیمانی که بر عهد ولایت فاطمی خود مانده بودند، با هوشیاری، اتحاد و همدلی و بصیرت مردم از این فتنه پیچیده و تو در تو با صلابت عبور کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی نماد بصیرت فاطمی در معرکه فتنه‌ها است، گفت: جامعه ما را حضرت عبدالله (ع) نجات داد و با خون مطهرش پرچم بصیرت ولایت فاطمی را برافراشته کرد.

وی یادآور شد: زمانی که فتنه‌گران به سمت حوزه حسینی رفتند، خود آقا عنایت کرد و غبارها یکدفعه کنار رفت و ذات فاطمی جامعه دوباره غبارزدایی شد و حماسه ۹ دی اتفاق افتاد و در نهایت پس از هشت ماه از فتنه‌ای که سنگین‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی که جامعه ما را تهدید کرد جامعه به سلامت عبور کردیم.

همچنین در این مراسم سید شمس الدین حسینی با بیان اینکه دکترین امنیت دفاع همه جانبه بطور مکرر در بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید شده است و دفاع در ابعاد اقتصادی به جد مورد عنایت ایشان است، گفت: در الگوی اقتصادی که رهبر گرانمایه انقلاب مطرح کردند، آمیختگی دفاع، امنیت و معیشت بطور واضح و ملموس مشهود است و ایشان بطور مکرر از واژه‌های آفند و پدافند اقتصادی در تسری این امر استفاده می‌کنند.

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از تحریم اقتصادی، حمله سایبری و حمایت از اعتراضات غیرخشونت آمیز همواره در اولویت بیگانگان و متجاوزان این سرزمین است، افزود: امروز مسئله دفاع و اقتصاد بسیار بهم نزدیک شده است بنابراین اقتصاد مقاومتی که توسط فرمانده کل قوا عنوان شده است باید توسط آحاد جامعه مورد اهتمام و رعایت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی برای امنیت و اقتدار ملی بسیار موثر است و متقابلاً عدم رشد اقتصادی می‌تواند لطمات جبران ناپذیری برای امنیت و اقتدار ملی بوجود آورد، گفت: باید با یک طراحی همه جانبه در تمامی ابعاد و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و همچنین رصد و اشراف اطلاعات اقتصادی، شرایط فعلی اقتصاد ایران را به بهترین شکل ممکن در عالی‌ترین سطوح هدایت کنیم.

حسینی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش یک نیروی دانش بنیان است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ساختارها در حیطه تخصصی خود بسیار موفق عمل کرده و هم اکنون هم موجب افتخار و غرور همه هموطنانمان است، گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح باید با همدلی، انسجام، هم افزایی و با یک نگاه ظرفیت محور و تحول گرایانه، به اقتصاد کشور کمک کنند.

همایش سیاسی فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش روز دوشنبه با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و سید شمس الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد.

کد خبر 544756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.