گواردیولا: در ورزشگاه ماسک بزنید!

سرمربی منچسترسیتی هواداران تیمش را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تشویق کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پپ گواردیولا علناً از هواداران تیمش خواسته تا هنگام حضور در بازی‌های فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه از ماسک استفاده کنند تا شیوع کووید -۱۹ را که موج جدیدی در کشورهای بسیاری ایجاد کرده است، محدود کنند.

سرمربی منچسترسیتی از اینکه افرادی در انگلیس وجود دارند که در فضاهای عمومی سرپوشیده از ماسک استفاده نمی‌کنند، ابراز تعجب کرد و درباره روزهایی که بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار می‌شد، گفت: شما نمی‌توانید تصور کنید که بازی کردن در ورزشگاه با حضور هواداران چقدر تفاوت دارد با زمانی که هواداران حضور ندارند.

وی ادامه داد: شرایط به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود. در استادیوم‌ها افرادی هستند که از ماسک استفاده نمی‌کنند و این من را بیش از هر چیز دیگری شگفت‌زده می‌کند. شما در خیابان راه می‌روید، به مراکز خرید بزرگ می‌روید و می‌بینید که گاهی هیچکس از ماسک استفاده نمی‌کند. واقعاً تعجب برانگیز است!

گواردیولا به مردم پیشنهاد کرد که هر چه سریع‌تر فرایند واکسیناسیون خود را کامل کنند: واکسیناسیون مسئله مهمی است که مردم می‌توانند تصمیم بگیرند از آن استفاده کنند تا در برابر ویروس مقاوم شوند. اما چیزهای مهم دیگری مثل فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن وجود دارد که باید رعایت شود. این بهترین راه برای محافظت از خود، خانواده و بقیه مردم است.

سرمربی منچسترسیتی خاطرنشان کرد: به این ترتیب، رستوران‌ها هنوز می‌توانند باز باشند و فوتبال می‌تواند ادامه یابد. من دانشمند یا پزشک نیستم، اما به پزشکان و دانشمندان اعتماد دارم، زیرا آنها بیشتر از من می‌دانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم است. باید همه سعی کنیم تمام جوانب احتیاط را رعایت کنیم، در غیر این صورت بارها و بارها درگیر کرونا خواهیم شد و این بیماری به دوران اوج خود باز می‌گردد.

کد خبر 544735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.