ابن مشغله ورزش اصفهان باید کجا فعالیت کند؟!

پس از انتخاب "مجید رحیمی‌زاده" به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی هندبال نوجوانان، حواشی ایجادشده پیرامون او بیش از پیش اوج گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داشتن چند سِمَت از سوی یک نفر در ارگان‌های مختلف همیشه یکی از اصلی‌ترین موضوعات قابل بحث در کشور ما بوده و اعتراضات زیادی را نیز به‌همراه داشته است، البته افراد زیادی جزو این دسته هستند و کسی هم به‌طور جدی برای حل این مشکل پیگیری نکرده است.

یکی از این افراد، مجید رحیمی‌زاده است، فردی با سابقه در ورزش اصفهان که سال‌هاست در پست‌های مختلف این حوزه فعالیت حرفه‌ای انجام داده است. او اما در طول چند سال گذشته چند پُسته شده و در چندین ارگان به‌طور همزمان ردپایی از نام او دیده می‌شود.

رحیمی‌زاده در حال حاضر به‌صورت همزمان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، سرپرست هیئت همگانی استان اصفهان، سرمربی تیم هندبال سپاهان و به‌تازگی سرمربی تیم‌ملی هندبال نوجوانان ایران نیز شده و در تمامی این ارگان‌ها و پست‌ها فرد اصلی به‌شمار می‌رود.

این ماجرا حالا بیش از پیش مورد بحث و بررسی قرار گرفته و برای مردم و رسانه‌ها جای تعجب دارد که چطور یک فرد می‌تواند همزمان در تمامی این ارگان‌ها صاحب پست باشد و بدون کوچک‌ترین مشکلی در این سَِمت‌ها قرار بگیرد، حالا تصور کنید اگر در همه این سَِمت‌ها، حق و حقوق و بودجه‌ای هم به او تعلق گیرد!؟

حالا پس از انتخاب او به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی هندبال نوجوانان ایران، موج گسترده‌تری از اعتراضات ایجاد شده و به‌دنبال آن، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان پس از فشارهای ایجاد شده به ماجرای رحیمی‌زاده ورود کرد و پای اداره توسعه منابع انسانی وزارت متبوع خود را نیز به ماجرا باز کرده است؛ ماجرا از این قرار است که در روزهای اخیر محمد طباطبایی با ارسال نامه‌ای به این اداره پیگیر قضیه رحیمی‌زاده شد تا تکلیف او از طریق مراجع ذی‌ربط روشن شود.

باید دید ماجراهای پیرامون رحیمی‌زاده به کجا خواهد رسید و در نهایت این مدیر در چه نهاد یا تیمی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در ادامه تصویر این نامه را که ساعات گذشته منتشر شده است می‌بینید:

ابن مشغله ورزش اصفهان باید کجا فعالیت کند؟!

کد خبر 544628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.