شورای ششم مانع ورود یقه‌سفیدها به شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورای اسلامی شهر نظارت جدی بر عملکرد شهرداری و قراردادها و رفع مشکلات حقوقی و مالی پروژه‌ها دارد و از ورود یقه‌سفیدها به شهرداری جلوگیری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رویکرد شورای ششم مدیریت جذب نیرو در شهرداری است، اظهار کرد: یکی از رویکردهایی که در شورای پنجم شروع و در شورای ششم ادامه دارد ساماندهی نیروی انسانی در مناطق چهارگانه شهرداری است.

وی با بیان اینکه شورای ششم از ورود یقه‌سفیدها به شهرداری جلوگیری کرده است، در خصوص بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: در بودجه سال آینده توجه به مناطق محروم مورد تاکید است و مناطق کم برخوردار از حقوق شهروندی بی‌بهره نخواهند ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به جابجایی منطقه فلسطین که همزمان با سفر اخیر رئیس جمهور به استان زنجان مصوب شده بود، گفت: مدیریت شهری نیز اهتمام ویژه‌ای را به این منظور به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر قراردادهای خرد و کلان شهرداری و عملکرد پیمانکاران همچنین رفع مشکلات حقوقی و مالی پروژه‌های عمرانی از وظایف مهم شورای اسلامی شهر است.

مرادلو با بیان اینکه یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) خرداد سال ۹۷ دچار مشکل اجرا شد و جهاد نصر نیز به دلیل افزایش قیمت اقلام مورد استفاده از ادامه کار خودداری کرد، ادامه داد: متأسفانه مسئولان مدیریت شهری نیز در این خصوص کوتاهی کردند، البته با پیگیری شورای ششم، مجوزهای جدید دریافت و قرار داد تجدید نظر صورت گرفته شد و شورا در این خصوص به وظیفه ذاتی خود عمل کرد.

وی با اشاره به تأخیر در اجرای پروژه سبزه میدان گفت: این پروژه قرار بود ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد که با بررسی شورای ششم و شناسایی ۱۵ ایراد از جمله دفع آب و فاضلاب، تأسیسات و مناسب سازی، طراح و مشاور طرح را مجاب به رفع ایرادات کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تعریض معبر ۱۲ متری زینبیه غربی به ۲۴ متر برای مدیریت بهتر حجم ترافیک را از دیگر اصلاحات پروژه سبزه میدان عنوان کرد و افزود: شورای ششم با تمام توان درصدد پاسخ‌گویی به انتظارات شهروندان است.

وی انعقاد قرارداد با خاتم الانبیا و حل مشکلات آرامستان را از اقدامات مهم مدیریت شهری دانست و گفت: بازگشایی معبر پادگان با وجود ترافیک بزرگراه ۲۲ بهمن و غرب شهر زنجان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از ضرورت‌های اصلی در حوزه ترافیک شهری است.

مرادلو از بازگشایی کامل معبر پادگان تا پایان سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مجوزهای لازم به شرکت برق در خصوص روشنایی این معبر داده خواهد شد، اما هنوز این شرکت برآورد لازم در خصوص هزینه تأمین روشنایی معبر پادگان انجام نداده است.

کد خبر 544621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.