مراسم استقبال از خانواده‌های شهدای شناسایی شده در ایلام برگزار می‌شود

خانواده‌های شهیدان «سیدابوالفضل حسنی» و شهید «قاسم شاه‌ولدی» که در شهرهای ایلام و بدره به خاک سپرده شده‌اند با استقبال مردم به ایلام می‌آیند.

به گزارش ایمنا، سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جلسه هماهنگی کمیته استقبال از شهدای شناسایی شده که با حضور مدیرکل حفظ آثار، بنیاد شهید و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی و انتظامی در سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: مراسم استقبال از خانواده معظم شهیدان سید ابوالفضل حسنی در روز جمعه ۱۰ دی ماه در شهرستان بدره و مراسم استقبال از خانواده شهید قاسم شاه‌ولدی در دانشگاه آزاد اسلامی در روز سه‌شنبه ۱۴ دی در شهر ایلام با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

شهید شاه ولدی اهل شهرستان شازند استان مرکزی و عضو لشکر ۲۱ حمزه سید الشهدا که در عملیات والفجر هشت در سال ۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال ۹۸ به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به خاک سپرده شد.

همچنین شهید سیدابوالفضل حسنی، اهل استان تهران و در سال ۶۶ در عملیات مسلم ابن عقیل در محل عملیاتی نهر عنبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید در سال ۹۷ در یادمان شهرستان بدره دفن و چندی پیش از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 544615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.